Jimmy Osmond - Mother Of Mine


Május első vasárnapja Anyák napja. 
Ilyenkor, aki szerencsés, elmegy, és köszönti Édesanyját. Aki nem, csak emlékezni tud rá.
Ez egy régi dal, melyet nagyon régen tervezek lefordítani. Most megtörtént, és ezzel a csodálatos dallal köszöntök minden Édesanyát, és emlékezem az én Édesanyámra.


Az én Anyám

Édesanyám
Egész életem te adtad nekem,
Tettél, hogy jó legyen.
Tartozom mindennel, mi tőled van nekem.
Anyám, édes jó Anyám.
Édesanyám, mikor ifjú voltam,
Mutattad a helyes utat,
Mit hogy kell tennem,
Szereteted nélkül
Vajon hol lennék én?
Anyám, Édes jó Anyám.

Anyám, te adtál boldogságot
Sokkal többet, mit szóval elmondhatok,
Az Úrhoz imádkozom, áldjon meg téged,
Minden éjjelen, s nappalon.

Édesanyám,
Felnőttem már,
Saját magam lábán járom az utam,
Szeretném megadni, mit te adtál nekem,
Anyám, édes jó Anyám

Anyám, te adtál boldogságot
Sokkal többet, mit szóval elmondhatok,
Az Úrhoz imádkozom, áldjon meg téged,
Minden éjjelen, s nappalon.

Édesanyám,
Felnőttem már,
Saját magam lábán járom az utam,
Úgy megadnám neked, mit te adtál rég,
Anyám, édes jó Anyám
Anyám, édes jó Anyám


EREDETI DALSZÖVEG


Jimmy Osmond - Mother Of Mine

Mother of mine

You gave to me all of my life

To do as I please

I owe everything I have to you
Mother, sweet mother of mine
Mother of mine when I was young
You showed me the right way

Things should to be done

Without your love

Where would I be?

Mother, sweet mother of mine


Mother, you gave me happiness

Much more than words can say
I pray the Lord that he may bless you

Every night and every day



Mother of mine

Now I am grown

And I can walk straight all on my own

I'd like to give you what you gave to me

Mother, sweet mother of mine


Mother, you gave me happiness
Much more than words can say
I pray the Lord that he may bless you

Every night and every day


Mother of mine

Now I am grown

And I can walk straight all on my own

I'd like to give you what you gave to me

Mother, sweet mother of mine

Mother, sweet mother of mine

Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)