ABBA – Eagle




Sas

Repülve messziről jöttek ők, bűvkörük
fogva tart.
Imádom hallgatni történeteiket,
Ők, kik láttak messzi helyeket,
És új láthatárt leltek.
Furcsán szóltak, de én megértem.

S azt álmodom, sas vagyok,
És, hogy szárnyaim bonthatom.

Szállva, fel, fel, mint az égi madár,
Sas vagyok, ki megüli a szelet,
Fel, fel, mily érzés, hogyha szállsz!
Túl hegyen, erdőn, s tengereken,
S eljutni ahová csak akarsz.

Jó barátként dumálunk éjen át, s szárny-szárny mellett szállunk,
Kérdéseimre mindig van válaszuk.
Határa sincs, amit érzek én, mind magasabbra hágunk,
Álom ez tán, vagy mind valóság?

S igaz-e, hogy sas vagyok,
S igaz-e, hogy szárnyra kelhetek?
Szállva, fel, fel, mint az égi madár,
Sas vagyok, ki megüli a szelet,
Fel, fel, mily érzés, hogyha szállsz!
Túl hegyen, erdőn, s tengereken,
S eljutni ahová csak akarok.

EREDETI DALSZÖVEG

 Eagle

They came flyin' from far away, now I'm under their spell
I love hearing the stories that they tell
They've seen places beyond my land and they've found new horizons
They speak strangely but I understand


And I dream I'm an eagle
And I dream I can spread my wings



Flyin' high, high, I'm a bird in the sky
I'm an eagle that rides on the breeze
High, high, what a feeling to fly
Over mountains and forests and seas
And to go anywhere that I please


As all good friends we talk all night, and we fly wing to wing
I have questions and they know everything
There's no limit to what I feel, we climb higher and higher
Am I dreamin' or is it all real


Is it true I'm an eagle
Is it true I can spread my wings
Flying high, high, I'm a bird in the sky
(I'm an eagle)
I'm an eagle that rides on the breeze
High, up high, what a feeling to fly
(What a feeling)
Over mountains and forests and seas

High, high, I'm a bird in the sky
(I'm an eagle)
I'm an eagle that rides on the breeze
High, up high, what a feeling to fly
(What a feeling)
Over mountains and forests and seas
And to go anywhere that I please


Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)