A-Ha (Morten Harket)- Do You Remember Me DALSZÖVEG

 


Emlékszel-e rám?


Emlékszel-e még rám?

Én más fajta vagyok.

Kiszabadítani jöttem.

A legjobbat kaptad belőlem.


Vagyok a kínod, mit érzel.

Majdnem igazivá tettél.

Térdre kényszerítettelek,

Emlékszel-e még rám?


Ezer mérföldet gyalogoltam.

S itt vagyok,

Mutass egy világot, amit megérthetek,

Mint átlagember.

Te vagy, aki a homokból ki tud szitálni.


Kinek képzeled magad?

Azt mondod, az élet nehéz.

Messziről jöttem én,

S csillagokban éltem.


Ezer mérföldet gyalogoltam.

S itt vagyok,

Mutass egy világot, amit megérthetek,

Mint átlagember.

Te vagy, aki a homokból ki tud szitálni.

S itt vagyok,

Mutass egy világot, amit megérthetek,

Mint átlagember.

Te vagy az űr a szívemben és a kezemben.


Levegő vagyok, mit beszívsz,

A te szimfóniád.

Csak az vagyok, akit hagysz.

Mit akarsz tőlem?


Kezem nyújtom feléd.


EREDETI DALSZÖVEG


A-Ha - Do You Remember Me?


Do you remember me?

I am a different breed.

I came to set you free;

You got the best of me.

 

I am the pain you feel;

You almost made me real.

I brought you to your knees.

Do you remember me?

 

I walked a thousand miles

And here I am

Show me a world that I can understand.

Like a common man,

You are the one that can sift me from the sand.

 

Who do you think you are?

You tell me life is hard

I came in from afar

My life was in the stars

 

I walked a thousand miles

And here I am

Show me a world that I can understand.

Like a common man,

You are the one that can sift me from the sand

And here I am

Show me a world that I can understand.

Like a common man,

You are the void in my heart and in my hands.

 

I am the air you breathe;

I am your symphony.

I'm all you let me be.

What do you want from me?

 

Reaching out for your hand



Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)