Machine Gun Kelly - Twin Flame DALSZÖVEG

 


Ikerláng


Igen

 Hat nap telt el, hogy utoljára láttam arcod, s a jelemet kérdezted

Elmondtam az enyémet, a kérdés, miért, mondtad: "Minden rendben van"

Az első randin azt mondtad: "Én voltam az ikerlángod előző életemből."

S ma este telihold van, szóval vigyél ki a szabadba, akárhová!

Még nem csókolhatlak, maga a varázs vagy, úgyhogy inkább csak bámullak.

Elbizonytalanodom s bepánikolok, mert tudom, túl tiszta vagy ehhez.

 

Túl jó vagy nekem,

Én túl rossz, hogy megtartsalak,

Túl bús, magányos.

Csak te kellesz!


Igen, hatféleképpen mondhatom, hogy első látásra beléd szerettem.

Bár be tudnám keretezni azt, ahogyan rám nézel azokkal a szemekkel.

Állítsd le az időt, kedves, tekerd vissza!

Talán korábban kérnéd: "Légy enyém!"

Látod, nem értettem a déjà vu'-t, amíg nem láttalak.


Túl jó vagy nekem,

Én túl rossz, hogy megtartsalak,

Túl bús, magányos.

Csak te kellesz!

Túl jó vagy nekem,

Én túl rossz, hogy megtartsalak,

Túl bús, magányos.

Csak te kellesz!


„Úgy érzem, csak távozom innen és...”

„Te mit érzel?”

„Én és te csak úgy elmehetnénk valahova, csak úgy elmehetnénk…”

(Tudom, ebben a filmben nincs boldog vég)

„Oké, szeretlek!”

„Szeretlek!”

(Tudom, ebben a filmben nincs boldog vég)


Menj aludni, majd álmomban látlak.

Ez mindent megváltoztat, most szabaddá teszlek!



EREDETI DALSZÖVEG


Machine Gun Kelly - Twin Flame


Yeah

 

It's been six days since the last time I saw your face and you asked my sign

I told you mine, I question why, and you said, "Everything's aligned"

On the first date, you told me, "I was your twin flame from a past life"

And tonight the moon is full, so take me anywhere outside

I cannot kiss you yet, you're magic, so I'll just stare at you instead

I get insecure and panic 'cause I know you're too pure for this

 

You're too good for me

I'm too bad to keep

I'm too sad, lonely

I want you only

 

Ay, I got six ways to say that I fell in love with you at first sight

I wish that I could frame the way you look at me with those eyes

Freeze time, baby, rewind

Maybe ask you earlier, "Be mine"

See, I didn't understand déjà vu 'til I met you

 

You're too good for me

I'm too bad to keep

I'm too sad, lonely

I want you only

You're too good for me

I'm too bad to keep

I'm too sad, lonely

I want you only

 

I feel like, I'm just leaving here and...

You feel like what?

Me and you can just drive somewhere, we can just leave

(In this film I know, there's no happy ending)

Okay, I love you

I love you

(In this film I know, there's no happy endings)

 

Go to sleep, I'll see you in my dreams

This changes everything, now I have to set you free



Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)