Charlie Puth - Look at Me Now DALSZÖVEG

 


Most nézz rám!


Azt mondtam, jövőre ilyenkor

Én leszek az, ki mindent megtesz,

Minél többet mondtál, nem tehettem.

Ez itt a tiéd:

Jövőre ilyenkor

Erősebb leszek,

Kicsit magasabb,

Csúcs az egyetlen nézetem.


Most berúgom az ajtót,

Jobb, ha tűnsz az utamból!

Sosem igazán láttál jönni,

Egy szó nélkül mentél el

Ez mindenkinek szól, ki engem levert,

Remélem, kinyitod szemed,

S most jól megnézel engem!


Mert jövőre ilyenkor

Végigjárom e folyosókat,

S feltárom arcomat a világnak,

Hogy lásson engem!

S minden lányt felhívok, aki visszautasított,

S közlöm velük, hogy túl elfoglalt vagyok,

Nincs rájuk időm.

 

S vicces, hogy az úgynevezett barátaim,

Kik mindig egyedül hagytak,

Hirtelen most belém futnak,

S izzik a telefonom.


EREDETI DALSZÖVEG


Charlie Puth - Look at Me Now


I said this time next year

I'mma be the one who'll do everything

And more you said I couldn't do

This one is for you

This time next year

I'm gonna be stronger

A little bit taller

Top is my only view


I'm kickin' in the door now

Better get out my way

Never really saw me comin'

You left with nothing to say

This' for everybody who've always put me down

I hope you open up your eyes

And take a good look at me now

 

'Cause this time next year

I'mma walk down these halls

And show my face for the world to see

Gonna see me

And I'mma call every girl that turned me down

And tell 'em now that I'm just too busy

'Cause I don't have the time

 

And its funny how my so-called friends,

Who've always left me alone,

Are suddenly running into me

And blowin' up my phone



Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)