PALEX VERS VIDEÓ ANTOLÓGIA

Palex Vers Videók
Kellerwessel Klaus - Erzsébetvárosi rapszódia
Phyllis T Rose - Haikuk
Wolfgang - Téli séta
Phyllis T. Rose - Szállni a széllel
Kántor Zsolt - A vattacukor felhő
Gulisio Tímea - Magánytanár

Destroy Boys – Crybaby DALSZÖVEG

 


Bőgőmasina

Hallani akarom, hogy kimondod,
Nem akarom máshogy mondani!
Hallani akarom, hogy kimondod,
Nem akarom átfogalmazni!

Így kell ezt érezned.
Szóval nyávogsz, meglehet,
Mindent elárulsz.
A belépés ingyenes, meglehet.

Én hallok, de nem látok,
Én hallok, de nem látok,
Én hallok, de nem látok,
Bőgőmasina!

Azt akarom, hogy írd le,
Nem te, hanem én, miért engedek mindig én?
Azt akarom, hogy írd le
Nem te, hanem én, miért engedek mindig én?

Így kell ezt érezned.
Szóval nyávogsz, meglehet,
Mindent elárulsz.
A belépés ingyenes, meglehet.

Én hallok, de nem látok,
Én hallok, de nem látok,
Én hallok, de nem látok,
Bőgőmasina!

Lemondás, cölibátus,
Bőven elég volt belőle!
Lemondás, cölibátus,
Bőven elég volt belőle!

Én hallok, de nem látok,
Én hallok, de nem látok,
Én hallok, de nem látok,
Bőgőmasina!

EREDETI DALSZÖVEG

Destroy Boys – Crybaby

I wanna hear you say it
Don't wanna need to rephrase
I wanna hear you say it
Don't wanna need to rephrase
 
You got to feel this way
So you scream, could it be
You give it all away
Admission free, could it be
 
I can hear but I cannot see
I can hear but I can’t see
I can hear but I cannot see
Crybaby
 
I want you to write it down
It's not you, it's me, why I keep coming around
I want you to write it down
It's not you, it's me, why I keep coming around
 
You got to feel this way
So you scream, could it be
You give it all away
Admission free, could it be
 
I can hear but I cannot see
I can hear but I can’t see
I can hear but I cannot see
Crybaby
 
Abdicated, celibate
More than had enough of it
Abdicated, celibate
More than had enough of it
 
I can hear but I cannot see
I can hear but I can’t see
I can hear but I cannot see
Crybaby




Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)