Floor Jansen (Nighwish) - Nemo

Floor Jansen 2023-as amsterdami szóló koncertjéről a számomra  révbeért Nightwish dal, a Nemo.

Ez az idei remake-em:


Nemo

Ez vagyok én, mindörökké,
Egy az elveszettek közt,
Akinek még neve sincs,
Őszinte szív nélküli iránytű.

Ez én vagyok, örökkön-örökké,
Egy név nélküli Senki.
Utolsó kísérlet e pár sor,
Meglelni az eltűnt életfonalat.

Úgy vágyom én
Az enyhítő esőt,
Bárcsak újra álmodhatnék!
Szerelmes szívem
Az éjben tűnt el.
A reményért odaadnám mindenem.
Virágom, száradt a könyvem
első oldalai közt.
Az egyszer és örök szépség bűneimmel tűnt el.
Járd a sötét utat,
Álmodj angyalokkal,
Segítségül a múltat hívd,
Érints meg szerelmeddel,
S felfedi nekem igazi nevem.

Úgy vágyom én
Az enyhítő esőt,
Bárcsak újra álmodhatnék!
Szerelmes szívem
Az éjben tűnt el.
A reményért odaadnám mindenem.
Úgy vágyom én
Az enyhítő esőt!Bárcsak újra álmodhatnék
Egyszer s mindenkor,
S minden egyszerre,
Mindörökké Nemo a nevem.

Nemo haza hajózik.
Nemo elenged.
Úgy vágyom én
Az enyhítő esőt,
Bárcsak újra álmodhatnék!
Szerelmes szívem
Az éjben tűnt el.
A reményért odaadnám mindenem.
Úgy vágyom én
Az enyhítő esőt!
Bárcsak újra álmodhatnék
Egyszer s mindenkor,
S minden egyszerre,
Mindörökké Nemo a nevem.

EREDETI DALSZÖVEG

Nightwish - Nemo

This is me for forever
One of the lost ones
The one without a name
Without an honest heart as compass

This is me for forever
One without a name
These lines the last endeavour
To find the missing lifeline

Oh how I wish
For soothing rain
All I wish is to dream again
My loving heart
Lost in the dark
For hope I`d give my everything

My flower, withered between
The pages 2 and 3
The once and forever bloom gone with my sins

Walk the dark path
Sleep with angels
Call the past for help
Touch me with your love
And reveal to me my true name

Oh how I wish
For soothing rain
All I wish is to dream again
My loving heart
Lost in the dark
For hope I`d give my everything
Oh how I wish
For soothing rain
Oh how I wish to dream again
Once and for all
And all for once
Nemo my name forevermore

Nemo sailing home
Nemo letting go

Oh how I wish
For soothing rain
All I wish is to dream again
My loving heart
Lost in the dark
For hope I`d give my everything
Oh how I wish
For soothing rain
Oh how I wish to dream again
Once and for all
And all for once
Nemo my name forevermore

Ha az eredeti előadóval szeretnéd megnézni, akkor innen meg tudod, a korábbi 2018-as videómat:


Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)