Dionne Warwick - Heartbreaker DALSZÖVEG

 


Szívtörő

Ki kell mondanom, s ez nehéz,
Úgy megríkattál, mint azt sosem hittem volna,
A szerelem a hit, de te cserbenhagysz.
Hogyan szerethetlek, ha nem vagy itt.

És eljutok reggelig, és soha nem hívsz,
A szerelem legyen minden, vagy semmi.
És nem számít, bármit csinálsz,
Életem abból állt, hogy szeretlek.

Csak hogy rájöjjek, hogy minden űzött álmom haldoklik.
Sírok az esőben
Kereshetném világomban az örök szerelmet,
Kínt nem érezve.
Mikor találkozunk újra?

Miért kell szívszorítónak lenned?
Ez egy lecke, mit sosem ismertem.
Szabadulnom kell irántad érzett szerelmem
Bűbájából.

Miért kell szívszorítónak lenni?
Amikor az voltam, amilyennek te szeretnéd, hogy legyek
Hirtelen mindent, amire valaha is vágytam
Elhaladt mellettem
Ennek a világnak vége lehet
Nem te és én

Szerelmem erősebb az univerzumnál,
A lelkem sír érted, és ez visszafordíthatatlan.
Te hoztad a szabályokat, s nem láthattad,
Életem abból állt, hogy bánts.

Elment az eszem, a te hatalmad tart, szerelem
Mondd meg, mikor próbáljuk meg
Vagy el kell búcsúznunk
 
Miért kell szívszorítónak lenni?
Amikor az voltam, amilyennek te szeretnéd, hogy legyek
Hirtelen mindent, amire valaha is vágytam
Elhaladt mellettem

Ó, miért kell szívszorítónak lenned?
Ez egy olyan lecke, amit soha nem tudtam
Hirtelen mindent, amire valaha is vágytam
A szerelmem irántad

Ó, miért kell szívszorítónak lenned?
Amikor az voltam, amilyennek te szeretnél lenni
Hirtelen mindent, amit valaha is akartam
Elhaladt mellettem

Mondd, miért kell szívszorítónak lenned?

EREDETI DALSZÖVEG

Dionne Warwick - Heartbreaker

I got to say it and it's hard for me
You got me crying like I thought I would never be
Love is believing, but you let me down
How can I love you when you ain't around
 
And I get to the morning and you never call
Love should be everything or not at all
And it don't matter whatever you do
I made a life out of loving you
 
Only to find any dream that I follow is dying
I'm crying in the rain
I could be searching my world for a love everlasting
Feeling no pain
When will we meet again
 
Why do you have to be a heartbreaker
Is it a lesson that I never knew
Got to get out of the spell that I'm under
My love for you
 
Why do you have to be a heartbreaker?
When I was being what you want me to be
Suddenly, everything I ever wanted
Has passed me by
This world may end
Not you and I
 
My love is stronger than the universe
My soul is crying for you and that cannot be reversed
You made the rules and you could not see
You made a life out of hurting me
 
Out of my mind, I am held by the power of you, love
Tell me when do we try
Or should we say goodbye
 
Why do you have to be a heartbreaker?
When I was being what you want me to be
Suddenly, everything I ever wanted
Has passed me by
 
Oh, why do you have to be a heartbreaker?
Is it a lesson that I never knew
Suddenly, everything I ever wanted
My love for you
 
Oh, why do you have to be a heartbreaker?
When I was being what you want me to be
Suddenly everything I ever wanted
Has passed me by
 
Tell me, why do you have to be a heartbreaker?

Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)