Hozier - In The Woods Somewhere



Valahol az erdőben

Fejünk forró volt,
Bőröm elázott,
Neved mondtam, míg a láz kihunyt.

Mikor felriadtam,
A hold még fenn járt,
Az éj oly ében, szinte zúgott a sötét.

Felráztam magam,
Lábam reszketett,
Imádkoztam:„Agyam tarts ki még!”

Iszonyat hangot
Hozott a szél,
Egy sikoly szállt valahol a fák között.

Egy női hang!
A fák közé
Üres kézzel iramodtam be.

Egy róka volt,
Kitörte a frász,
Hangom elszorult, s ő is néma már.

Kimeredt csontja,
Hátsója bénán állt,
Kővel vetettem véget kínjának,

Mitől e seb?
Mily óriás fogak?
Egy másik szem már engem figyelt.

A lény rám tört,
Menekültem,
Nem létező életem mentve.

Drága, a hajszában,
Rohanás közben,
Feledtem imám, hogy veled lehessek.

Reméltem túlélem
Szorult helyzetem.
Édes Szerelmem, még nem végeztem.

Hosszú évekig,
Kibírom majd,
Hogy láttam valamit valahol az erdőben…


EREDETI DALSZÖVEG

In The Woods Somewhere




Our head was warm,
My skin was soaked.
I called your name 'til the fever broke.

When I awoke
The moon still hung.
The night so black that the darkness hummed

I raised myself.
My legs were weak.
I prayed my mind be good to me.

An awful noise
Filled the air.
I heard a scream in the woods somewhere.

A woman's voice!
I quickly ran
Into the trees with empty hands.


I spoke no words, no sound he made.

His bone exposed,
His hind was lame.
I raised a stone to end his pain.

What caused the wound?
How large the teeth?
I saw new eyes were watching me.

The creature lunged.
I turned and ran
To save a life I didn't have.

Dear, in the chase
There as I flew
Forgot all prayers of joining you.

I clutched my life
And wished it kept.
My dearest love I'm not done yet

How many years
I know I'll bear
I found something in the woods somewhere.


Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)