Blackmore’s Night - I Still Remember You


Még emlékszem rád

A napokban gondoltam rád,
Hogy vitt tévútra a változás.
A tegnapból felébredve
Szürkévé fakult minden szín.

A szemeimbe néztél,
És megbabonáztál,
S még most is emlékszem rád.

Rólad s rólam álmodtam,
Az égen millió fényes csillag,
Kezedhez értem, s te elmentél,
De az emlékek tovább élnek még.

A szemeimbe néztél,
És megbabonáztál,
Még most is emlékszem rád,
S az együtt töltött időre,
Ígérem örökre,
S még most is emlékszem rád.

Vajon most is gondolsz-e rám,
S elveszel emlékeidben?
És akkor talán még mosolyogsz,
S őket ezután is megtartod talán.

A szemeimbe néztél,
És megbabonáztál,
Még most is emlékszem te rád.
S az együtt töltött időre,
Ígérem örökre,
S még most is emlékszem rád.

Még most is emlékszem rád.


EREDETI DALSZÖVEG


Még emlékszem rád

A napokban gondoltam rád,
Hogy vitt tévútra a változás.
A tegnapból felébredve
Szürkévé fakult minden szín.

A szemeimbe néztél,
És megbabonáztál,
S még most is emlékszem rád.

Rólad s rólam álmodtam,
Az égen millió fényes csillag,
Kezedhez értem, s te elmentél,
De az emlékek tovább élnek még.

A szemeimbe néztél,
És megbabonáztál,
Még most is emlékszem rád,
S az együtt töltött időre,
Ígérem örökre,
S még most is emlékszem rád.

Vajon most is gondolsz-e rám,
S elveszel emlékeidben?
És akkor talán még mosolyogsz,
S őket ezután is megtartod talán.

A szemeimbe néztél,
És megbabonáztál,
Még most is emlékszem te rád.
S az együtt töltött időre,
Ígérem örökre,
S még most is emlékszem rád.

Még most is emlékszem rád.

Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)