Dimash - My Swan - Аққуым




Én Hattyúm

Mástól várod a boldogságot Szerelmem,
Drágám, egyetlen kincsem,
Nem tudom elfogadni, hogy elvesztelek,
Sajnálom Kedvesem!
Miért ragadja el a szerelem virágait
A szív utolsó áradó szava?
Bár te nem térsz vissza már.
Mindörökre itt hagytál,
A szenvedélyes szív jéggé vált,
Búcsú nélkül.

Én Hattyúm, Szerelmem Álmaim,
Az én Napom hajnalban,
Miért csalt meg a vágyó szív?
Érzéseid elhamvadt,
S én szívem, dalaim adtam át,
S te még mégsem értetted meg…
S csak a remegő könnyem maradt
Szemeimben.

A Végzet arcán tehetetlenség,
Isten veled!
Mert szívedben kihunyt a láng,
Mégsem állom meg, hogy ne mondjam neked el,
Minden jót, hogy most elmész,
Tudd, mindig hiányozni fogsz énnekem,
Szárny-szárny mellett szárnyaltunk,
Szerelmed beragyogta életem.
Legyen ez búcsúdalom!
Légy örökké boldog Kedvesem,
Nélkülem!

Én Hattyúm, Szerelmem Álmaim,
Dermesztő reggel vár rám,
Miért csalt meg a vágyó szív?
S érzésed elhamvadt.
S én szívem, dalaim adtam át,
S te még mégsem értetted meg…
S csak a remegő harmat maradt
Szemeimben.
Legyél boldog!

EREDETI DALSZÖVEG

Димаш - Аққуым
Бақытыңды басқадан іздедің сен,
Аяулым, асылым.
Үмітімді өзіңнен үзбедім мен,
Аңсадым, ғашығым!
Неліктен махаббаттың гүлі солды,
Айтылды жүрек жыры соңғы.
Қарамадың бұрылып,
Менен мәңгі түңіліп.
Кеткені ме
Пәк сезімдер суынып?!
Аққуым, аяулым, арманым,
Арайлаған таңдарым.
Неліктен сен алдадың
Сезімдерді...
Жанымды, әнімді арнадым,
Түсіне сен алмадың
Мөлдір шықтың қалғанын
Көзімдегі!!!
Тағдырдың жазуына бар ма шара,
Қош, менің - қымбаттым.
Жүрегіңде жалын от қалмаса да,
Соңғы рет тіл қаттым.
Бақытыңды тілеймін кетсең шалғай,
Жүре алмаспын есіме алмай.
Қатар ұшқан сыңарым,
Сөнді сезім - шырағым.
Өзіңе арнап жазылған жыр-әнім,
Бақытты бол!
Аққуым, аяулым, арманым,
Арайлаған таңдарым.
Неліктен сен алдадың
Сезімдерді...
Жанымды, әнімді арнадым,
Түсіне сен алмадың
Мөлдір шықтың қалғанын
Көзімдегі!!!
Аққуым, аяулым, арманым,
Арайлаған таңдарым.
Неліктен сен алдадың
Сезімдерді...
Жанымды, әнімді арнадым,
Түсіне сен алмадың
Мөлдір шықтың қалғанын
Көзімдегі!!!
Бақытты бол...

Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)