Black Sabbath – Paranoid dalszöveg


Black Sabbath – Paranoiás

Szakítottam a nőmmel,
Mert elmémen segíteni nem tudott.
Az emberek őrültnek hisznek,
Mert mindig elítélnek.

Naphosszat kattog az agyam,
De semmi sem kielégítő.
Úgy hiszem, elvesztem eszem,
Ha nem lelek valami megnyugtatót.
Tudnál segíteni?
Kössed le az elmém!
Óh, igen.

Kell valaki, aki megmutatja,
Az élet dolgait, mit nem lelek.
Nem látok dolgokat, mik igaz
boldogsághoz vezetnek

Mondj egy viccet, s én csak nyögök,
S te nevetni fogsz én meg sírni.
Boldogságot én nem érzek
S a szerelem is oly irreális.

S ahogy e a szavakat hallod,
A helyzetemről beszélve.
Mondom, az életet élvezd!
Bárcsak én is tudnám, de túl késő.

EREDETI DALSZÖVEG

Black Sabbath – Paranoid

Finished with my woman
’Cause she couldn’t help me with my mind
People think I’m insane
Because I am frowning all the time

All day long I think of things
But nothing seems to satisfy
Think I’ll lose my mind
If I don’t find something to pacify

Can you help me
Occupy my brain
Oh yeah


I need someone to show me
The things in life that I can’t find
I can’t see the things that make true happiness I must be blind


Make a joke and I will sigh
And you will laugh and I will cry
Happiness I cannot feel
And love to me is so unreal


And so as you hear these words
Telling you now of my state
I tell you to enjoy life
I wish I could but it’s too late



Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)