Asia - Ready to Go Home dalszövegfordítás

 


Gergő kérésére készült el az Asia együttes Ready to Go Home dalának dalszövegfordítása:


Kész vagyok hazamenni


Az utcán e falak alatt,

Hol járni szoktam,

Most kúszni alig tudok.

Feltornyosul mind e sötétség.

Uram, ragyogtass nekem fényt!

Várom, hogy hívjanak,

Kész vagyok hazamenni!

S készen állok már,

A bűnbocsánatért.

Készen állok elkezdeni!


Tengerig vidd el e folyót,

Hol a delta folyik,

A dagály elsöpör engem,

Menny kapujához vezesd lelkemet.

Mutasd meg, a holnap hol van,

Hadd legyek újra otthon!


Kész vagyok ledőlni,

S most már aludni is.

Betartandó ígéretem:

Kész vagyok hazatérni.


Néha eme emlékekkel fekszem le.

Levegőt nyelj, mélyen énbennem.

Az idő velem együtt futott tova,

S kész vagyok hazamenni.


Mikor az esti árny leszáll,

Mikor itt az idő,

Bukjon a védelem,

Túlélésért megadom magam.

Én mindent feladok,

Azoknak, kiket elhagyok,

Kész vagyok hazamenni,

És készen állok már,

A bűnbocsánatért.

Készen állok elkezdeni!

Várom, hogy ledőljek,

S már aludni is tudok,

Betartandó ígéretem,

Kész vagyok hazatérni.

Újra.


EREDETI DALSZÖVEG


Asia - Ready to Go Home


On the street below these walls

Where I used to walk

Now I can barely crawl

All this darkness rising tall

Lord, shine a light for me

I'm waiting to be called

I'm ready to go home

I'm ready to receive

Forgiveness for my sins

I'm ready to begin


Take this river to the sea

Where the delta flows

The tide is washing over me

Guide this soul to Heaven's door

Show me where tomorrow lies

I'm waiting to be home


I'm ready to lay down

I'm ready now to sleep

A promise I must keep

I'm ready to go home


Sometimes I lay down with these memories

Breathe shallow, deep inside of me

Time has run its course with me

And I'm ready to go home


When the evening shadows fall

When the time has come

I let defenses fall

To surrender's to survive

I will give up everything

To those I leave behind

I'm ready to go home

I'm ready to receive

Forgiveness for my sins

I'm ready to begin

I'm waiting to lay down

I'm ready now to sleep

A promise I must keep

I'm ready to go home

Again



Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)