Ayreon - The Final Experiment - 01 Prologue

 Kedves Honlap Látogatóim!

Csoda történt!

Az Ayreon - The Final Experiment rockoperáról van szó. A mese sorozat első részét a múlt héten töltöttem fel, és azonnal le is tiltotta a Youtube a videót, az audio tartalma, azaz a dal miatt.

Nagyon elkeseredett és szomorú voltam, mert nagyon szerettem volna veletek megismertetni ezt a fantasztikus albumot, Arjen Varázslatos Zenéjét az én képi világomon keresztül.

Úgy döntöttem, hogy nem adom fel, és lesz, ami lesz, írok Arjen Lucassen-nek, az Ayreon együttes vezetőjének, és az ő segítségét kérem, hogy vonják vissza a tiltást. Szombaton írtam neki email-t és már vasárnap válaszolt. Kérte, küldjem el a videó linkjét. Majd megadott egy email címet, hogy oda írjam meg a kérést, és intézkedni fognak. Azt is írta, hogy ha a további Ayreon videóimmal gond lenne, nyugodtan írjak J

Ezt az email-t tegnap megírtam, és ma válaszoltak is, hogy elküldték a kérést a YouTube felé.

És ma estére a videóm ismét látható a YouTube-on!

FANTASZTIKUS! Történnek még csodák! És vannak még segítőkész emberek!

Köszönöm szépen Arjen! 

Remélem, hogy te is élvezni fogod a képi világomba álmodott dalaidat!

ÉS MOST KEZDŐDJÉK AZ UTAZÁS A „SÖTÉT KOROKBA”


Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)