Within Temptation - The Swan Song


A képre kattintva tudod a videót megnézni:

Hattyúdal

Számomra eljött a tél, nem bírom tovább.
Éltem láncai erősek, de eltűnnek hamarosan.
Még egyszer szárnyra kelek.

Vajh álom ez?
Akiket szerettem,
Kiáltják nevemet,
A nap süti arcomat,
Éltem minden napját
Látom elsuhanni előttem.

Szívemben mélyen érzem, elengedhetem.
A végén némi nyugalmat lelek belül.
Ma éjjel új szárnyam nő.

Vajh álom ez?
Akiket szerettem,
Kiáltják nevemet,
A nap süti arcomat,
Éltem minden napját
Látom elsuhanni előttem.

Ahogy szárnyalok, egy vagyok a széllel.
Vágyom, hogy ismét lássalak, oly soká lesz,
Mikor újra együtt leszünk.

Vajh álom ez?
Akiket szerettem,
Kiáltják a nevem,
A nap süti arcomat,
Éltem minden napját
Látom elsuhanni előttem.

EREDETI DALSZÖVEG

Within Temptation - The Swan Song

Winter has come for me, can't carry on
The chains to my life are strong but soon they'll be gone
I'll spread my wings one more time

Is it a dream?
All the ones I have loved
Calling out my name
The sun warms my face
All the days of my life
I see them passing me by

In my heart I know I can let go
In the end I will find some peace inside
New wings are growing tonight

Is it a dream?
All the ones I have loved
Calling out my name
The sun warms my face
All the days of my life
I see them passing me by

As I am soaring, I'm one with the wind
I am longing to see you again, it's been so long
We will be together again

Is it a dream?
All the ones I have loved
Calling out my name
The sun warms my face
All the days of my life
I see them passing me by

Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)