Anneke van Giersbergen - The End

 


A Vég

Azt mondta nap, mint nap,
Elmerültünk eme őrült világba,
Hol elbújva játszhattunk.
S azt, hogy minden rendben.
Ám elnyűtt autóját vezetve
Szinte, hallom, hogy mondja:
Szerettelek örökké,
Egy ideig biztosan.
Én soha nem szántam ilyedén
Véget életünknek.

Én rájöttem,
Nem tehetjük, leértünk az útról,
Kérlek téged, hogy menj vissza,
Szíved védve van az én kezemben.
De most ez itt a vég.
Mondtam, kövesd a fényt,
Ez a szívfájdalom csak elszomorít.
Hagyd mindezt magad mögött.
A válaszok előtűnnek,
De a mélykék égre meredve,
Biztos hallotta, hogy mondtam:
Örökké szerettelek,
Egy ideig biztosan.
Én soha nem szántam életünknek
Ilyen befejezést.

Külön utakra lépünk hát,
Nap s nap csak tovább,
Az úton meglépett minden mérfölddel.
De minden megtett lépés,
Minden irányváltás,
S a szívem elkalandozik árnyékodban.

Nem tehetjük, leértünk az útról,
Kérlek téged, hogy menj vissza,
Szíved védve van az én kezemben.
De most ez itt a vég.
Ez itt a vég.

EREDETI DALSZÖVEG

Anneke van Giersbergen - The End

He said I have all day
We dove into this crazy world
Where we could hide and play
He said it's all okay
But driving in his beat-up car
I thought I heard him say
I loved you forever
At least for a while
I never intended to end it
Our lives got in the way

I realize
We can't do this, we're way off track
I'm asking you to go back
Your heart is safe, it's in my hands
But for now this is the end
I said follow the light
This heartache only makes you sad
Just leave it all behind
The answers are in sight
But staring at the deep blue sky
I'm sure he heard me say
I loved you forever
At least for a while
I never intended to end it
Our lives got in the way

We'll go on separate trails
Further every day
Every mile we venture down the road
But every step we take
Every turn we make
My heart will wander off into your shadow

We can't do this, we're way off track
I'm asking you to go back
Your heart is safe, it's in my hands
But for now this is the end
This is the end


Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)