Myrath – Asl - Born To Survive

 


Eredet - Túlélésre született

Ó, Shehili szele, ó, hűtlen napok!
Szeretteim most idegenek, ó, Shehili szele
S idővel, mikor eljössz, megkapod sebeimet.
Fordulj tovább az égen, s töröld el szenvedésemet,
És mire jössz, meglátod, begyógyultak a sebeim.

Túlélésre született

Azok csaptak be, kiknek hittem.
Keselyűk s tolvajok, csak hazugok vagytok
Szememben.

Irigy vágyért lelkem zúztad,
Mindenem vitted,
Ez már árulás, álnok hazugok!

Megbotlottam az úton,
Megrendítetted hitem.
Most újra egész vagyok,
Ma túllépek ezen!

Gyere, hozd fel,
Add nekem, amid van!
Ha végeztünk, megtudod,
Erősebb vagyok, mint hitted,
Vége van, túl foglak élni,
Júdás túltesz rajtad!

Megbotlottam az úton,
Megrendítetted hitem.
Most újra egész vagyok,
Ma túllépek ezen!

EREDETI DALSZÖVEG

Myrath – Asl - Born To Survive

يا رياح الشهيلي يا زمان قلاب
يا رياح الشهيلي يا زمان قلاب
من حرقتك غنيلي، ولاو حبابي غراب
دوري في السماء ميلي و امحي ليالي عذاب
و بالوقت لما تجيني تلقي جرحي طاب

Born To Survive

I have been deceived those I believed
Vultures and thieves You are just liars
In my eyes

For envy and lust you broke my soul
Took all of me
I faced betrayal, You evil liars

I stumbled on the way
You've rattled all my faith
Now I am whole again
I turn the page today

Come bring it on
Give all you've got
When we'll be done you'll get to know
I'm stronger than you thought
Way over, I will survive you
Judas outshine you

I stumbled on the way
You've rattled all my faith
Now I'm whole again
I turn the page today



Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)