Beast In Black - Killed by Death

 


Halálnak halálával halsz
(Csak a halál öl meg)
Nyomás!

Ha megszorítod gyíkom,
Beléd csapom a kígyómat,
Romantikus kaland és
Egy hüllő is vagyok.

De nem jelent különbséget,
Mert én aztán nem leszek könnyed, laza,
Csak egyszer leszek könnyed, ha majd

Halál halálával
Halál halálával
Halál halálával
Valaki!

Magányos farkas vagyok,
De nem vagyok szépfiú,
Hátborzongató és
Öröm-nyaláb vagyok.

De nem jelent különbséget,
Mert én aztán nem leszek könnyed, laza,
Csak egyszer leszek könnyed, ha majd

Halál halálával
Halál halálával
Halál halálával
Halál halálával
Halál halálával
Halál halálával
Ugyan már, valakit megöl a halál,
Ugye?

Halál halálával
Halál halálával
Halál halálával
Halál halálával
Halál halálával
Halál halálával

Halál halálával
Halál halálával
Halál halálával
Halál halálával

EREDETI DALSZÖVEG

Beast In Black - Killed by Death Motorhead cover

Show on

If you squeeze my lizard
I'll put my snake on you
I'm a romantic adventure
And I'm a reptile too

But it don't make no difference
'Cause I ain't gonna be, easy, easy
The only time I'm gonna be easy's when I'm

Killed by death
Killed by death
Killed by death
Someone

I'm a lone wolf ligger
But I ain't no pretty boy
I'm a backbone shiver
And I'm a bundle of joy

But it don't make no difference
'Cause I ain't gonna be, easy, easy
The only time I'm gonna be easy's when I'm

Killed by death
Killed by death
Killed by death
Killed by death
Killed by death
Killed by death
Come on, someone's kill by death
Come on

Killed by death
Killed by death
Killed by death
Killed by death
Killed by death
Killed by death

Killed by death
Killed by death
Killed by death
Killed by death



Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)