Dr Alban - It's My Life

 


Ez az életem


Ez az életem,

Vedd el vagy hagyd, engedj el.

Mi ez a sza-szaros-mindent-tudok?

Van saját életem.

Éld a tiéd, hagyj békén, törődj a saját dolgoddal.

S hagyd békén az enyém!

Te mindent tudsz, papa-mindent-tud,

Nagyon kevés tudás veszélyes.

Ne idegesíts!

Ne zaklass!

Ne bosszants!

Ne kényszeríts!

Ne küzdj velem.

Ne ordíts velem,

Ez az életem!


Ez az életem.

Ez az életem, magam gondjai,

Ez az életem.

Az életem, az én problémáim.

Ez az életem.

Ez az életem, magam gondjai,

Ez az életem.

Az életem, az én problémáim.


Ez az életem,

Érted?

Úgy élek, ahogy akarok élni!

Éjjel-nappal döntéseket hozok

Mutass jeleket és jó példát.

Ne mondd meg, hogyan vezessék a dolgaid,

Utazz keletre és nyugatra, és rájössz,

Hogy nem tudsz semmit.

Egyszer mindenkinek elege lesz belőled,

Figyelj s hallgass,

Még tőlem is tanulhatsz.

A kevés tudás veszélyes!

Ez én életem.


Ez én életem...


Ez az én életem.

Engedj el, hogy hálj, s hazudj,

Azt kapod, amit látsz

Hallgasd meg az embereket és rendezd a dolgokat

Amit teszek, többé nem fogom.

Amit mondok, soha többé nem!

Az élet egyszeri változásai.

Ne idegesíts!

Ne zavarj!

Ne idegesíts!

Ne kényszeríts!

Ne harcolj,

Ne kiabálj velem

Ne dumálj!

Ne láss engem!

Ez az életem.


EREDETI DALSZÖVEG

Dr Alban - It's My Life


It's my life

take it or leave it set me free

What's that crap-papa-know-it-all?

I got my own life

Live your life and set me free mind your business

And leave my business

you know everything papa-know-it-all

Very little knowledge is dangerous

Stop bugging me

Stop bothering me

Stop bugging me

Stop forcing me

Stop fighting me

Stop yelling me

It's my life.

 

It's my life

it's my life my worries

It's my life

it's my life my problems

It's my life

it's my life my worries

It's my life

it's my life my problems.

 

It's my life

do you understand?

I live the way I want to live

I make decisions day and night

show me signs and good exemples.

Stop telling people how to run your business

Take a trip to east and west you find

that you don't know anything

Every's getting tired of you sometime

you have to look and listen

You can even lears from me

little knowledge is dangerous

It's my life.

 

It's my life ...

 

It's my life

Set me free so you bed so you lie

What you see is what you get

listen to people and sort things out

Things I do I do them no more

things I say I say them no more

Changes comes once in life

Stop bugging me

stop bothering me

Stop bugging me

stop forcing me

Stop fighting me

stop yelling me

Stop telling me

stop seeing me

It's my life.

Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)