Cyhra - Inside A Lullaby

 


Altató mélyen belül

Összefonod karjaid körültem.
Világ, öleld, s lopd el félelmeinket!
Nem hiányzik, míg el nem tűnik.
Nem küzdhetem növekvő éhem,
Hallom, ahogy a fülembe suttogsz.
Itt leszek!

Hát ezért sírok én, mikor alszom,
Törékeny vagyok, s gyenge.
Nélküled üresnek érzem magam.
Én élek,
Nyitott szemmel álmodom,
Mikor a sötétség fehérbe vált.
A pillanat, mikor élted
Altató belsődben.

Tudom, bántottam érzéseid,
Még egy napot kitartok még,
S tudom, hogy mit tettél értem.
Egyformák vagyunk, bár mások,
Együtt vagyunk, mégis külön
A szívünkben.

Hát ezért sírok én, mikor alszom,
Törékeny vagyok, s gyenge.
Nélküled üresnek érzem magam.
Én élek,
Nyitott szemmel álmodom,
Mikor a sötétség fehérbe vált.
A pillanat, mikor élted
Altató belsődben.

EREDETI DALSZÖVEG

Cyhra - Inside A Lullaby

You fold your arms around me
The world, embrace, and lift our fear
Won't be missed till it disappears
Can't siege this growing hunger
I hear you whisper in my ear
I'll be here
 
So this is why I cry when I'm asleep
I am fragile I feel weak
Without you I feel hollow
I'm alive
I dream with open eyes
When darkness turns to white
The moment when your life's
Inside a lullaby
 
I know I hurt your feelings
I'm hanging on for one more day
And I know what you've done for me
We are alike though different
We are together, yet apart
In our hearts
 
So this is why I cry when I'm asleep
I am fragile I feel weak
Without you I feel hollow
I'm alive
I dream with open eyes
When darkness turns to white
The moment when your life's
Inside a lullaby



Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)