Tarja Turunen - I Walk Alone cover by ATOMIC_Monique


 Örömmel mutatok meg egy újabb dalt ATOMIC_Monique előadásában. Ez a dal is a fordításomban hangzik el, és Tarja Turunen 2007-es My Winterstorm című lemezen hangzik el. Az I Walk Alone.


Egyedül járok


Nem kell angyalszárny suhogás,

vidd rózsáid, hiszen még élek,

Tüskéim itt hagytam neked.

Nem távozom!

Itt vagyok, mindenkinek mondd,

Leszálltam régen a földön járok,

Suttoghatsz nekem, mint a szél,

S szív-morajlás csak,

ha a remény meghasad,

Nem óvhat senki!

Egyedül járok,

Csak lépésenként,

Egyedül járok,

A jég viharom végig ébren tart,

S nem szűnik meg,

míg egyedül járok.

Bújj vissza barlangodba még,

s bolondjaid zárd ajtón kívül,

Mind ott lebzsel s jobb, ha tudod:

Ne szemeddel lásd,

immár mi lettem én!

És nem segít senki!

Egyedül járok,

csak lépésenként,

Egyedül járok,

S a jég viharom

Végig ébren tart,

S nem tűnik el,

míg egyedül járok.

Fenn a mennyben várok,

de lelkem hozzád közel

érzi minden rezdülésedet,

Egyedül már.

Egyedül járok,

Csak lépésenként,

Egyedül járok,

S a jég világom

Végig ébren tart,

S nem olvad el,

míg egyedül vagyok.


EREDETI DALSZÖVEG

I walk alone

Put all your angels on the edge

Keep all the roses, I'm not dead

I left a thorn under your bed

I'm never gone

Go tell the world I'm still around

I didn't fly, I'm coming down

You are the wind, the only sound

Whisper to my heart

When hope is torn apart

And no one can save you

I walk alone

Every step I take

I walk alone

My winter storm

Holding me awake

It's never gone

When I walk alone

Go back to sleep forever more

Far from your fools and lock the door

They're all around and they'll make sure

You don't have to see

What I turned out to be

No one can help you

I walk alone

Every step I take

I walk alone

My winter storm

Holding me awake

It's never gone

When I walk alone

Waiting up in heaven

I was never far from you

Spinning down I felt your every move

I walk alone

I walk alone

Every step I take

I walk alone

My winter storm

Holding me awake

It's never gone

When I walk alone


Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)