Queen pályázat - elfelejtett pályázat 3/1

Valamikor a közelmúltban volt egy pályázat. Annyira válogattam, hogy mely dalszövegfordításammal jelentkezzek, hogy a végén elfelejtettem időben elküldeni a pályázatomat. Van ez így. Pedig 3 csokorba szedtem az ismert és szerintem alig ismert Queen /Freddie Mercury dalokat, gondolati egységbe formálva. Van, ami már videóval kinn van az oldalamon, vannak újyak, videó nélkül. Az is lehet, hogy egyszer még lesz belőlük videó.

Íme az első csokor:

"Ha holnap meghalok, nem fogom megbánni. Tényleg mindent megtettem, amit tudtam."

(Freddie Mercury)

1 Égből való (Made in Heaven)

A Végzetet lovagolom meg,

Szerepem játszom benne,

Élve fájdalmas emlékeimmel,

Teljes szívemből szeretve.

 

Égből való, égből való,

Így kell ennek lennie, igen.

Égből való, égből való,

Azt mondják.

Hát nem látod?

Ez az, amit mindenki mond nekem,

Hát nem látod?

Ó, tudom, tudom, tudom hogy így van,

Igen, tényleg azt hittem,

Mélyen a szívemben.

 

Meg kell tanulnom megfizetni az árát,

Feje tetejére állítják világom,

Várva a lehetőségekre,

Nem látni túl sok ilyet.

 

Mennyből való, mennyből való,

Mindenki láthatja.

Égből való, égből való,

Ez az, amit mindenki mond.

Mondja nekem mindenki.

Tényleg így kell ennek lennie,

Hát nem látod?

 

Mikor viharos idők jönnek reánk,

Az is az égből való,

Mikor a napfény áttör a felhők mögül.

Bárcsak örökké tartana,

Bárcsak örökké tartana, mindörökké!

 

Történelemben játszom szerepem,

Keresve kutatom célom,

Vállamon az egész világ terhe,

De teljes lelkemet adom.

Mennyből való, mennyből való,

Így kell ennek lennie, igen.

Égből való, Égből való,

Ez az, amit mindenki mond.

Várd és lásd, tényleg így kellett lennie,

Oly világos.

Igen, mindenki, mindenki, mindenki így mondja,

Igen, oly világos, igen, így kellett lennie.

Meg vagyon írva

A csillagokban...

2 Ki akar örökké élni? (Who Wants To Live Forever)

Nincs idő számunkra,

Nincs hely számunkra.

Mi ez a dolog, mely álmaink építi, mégis elillan előlünk?

 

Ki akar élni örökké?

Ki akar élni örökké?

 

Nincs esély számunkra,

Minden eldöntetett.

E világ csak egyetlen édes dolgot mellőzött tőlünk.

 

Ki akar élni örökké?

Ki akar élni örökké?

 

Ki mer szeretni örökké,

Ha annak halnia kell?

 

De ujjbegyeddel érintsd meg

Világomat, s csókold le könnyeim,

S miénk lehet örökké,

S szerethetünk örökké.

Az örökké, ma a miénk,

Ki akar élni örökké?

Ki akar élni örökké?

Az örökké, ma a miénk!

 

Különben is, ki vár örökké?


Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)