Miracle of Sound - Perfect DALSZÖVEG

Tökéletes


Beszélek veled, míg magam vagyok,

A hangok mindenki másnak némák maradnak.

Te voltál hősöm,

S az otthonom,

Míg oly bántva, félve egyedül nem hagytál.


S lehet, hogy szörny vagyok,

De én vagyok, kit te alkottál.

A fájdalmas emlékek

Elszállnak s eltűnnek.

S lehet, hogy szörny vagyok,

De nem érdekel, mert

Talán tökéletes vagyok,

(Tökéletes)

Csak így, ahogy vagyok.


Nem akarok érezni,

Mondd csak, megérte ez?

Mert nem érdekel!

Nem akarok érezni!

Mondd, hogy tökéletes vagyok,

Csak így, ahogy vagyok!


Annyi változás

Szakít szét minket.

Nővérek idegeneknek.

Felrobbantottad szívem.

 

Már elkergettük az összes rettegést,

De most elmémben élnek,

S alig várják a prédát.


S lehet, szörnyeteg vagyok,

De én vagyok az, kit alkottál.

Kihúzom azt a tűt,

És mindjárt robbanok.

S lehet, szörnyeteg vagyok,

De nem érdekel, mert

Talán a tökéletes én vagyok,

 (Tökéletes)

Csak így, ahogy vagyok


Nem akarok érezni,

Mondd csak, megérte ez?

Mert nem érdekel!

Nem akarok érezni!

Mondd, hogy tökéletes vagyok,

Csak így, ahogy vagyok!


(Ó, tökéletes vagy

Ne sírj

Ne változz meg!)


S én bíztam benned,

S még mindig próbálok,

De az én szívem még mindig

Szétrobban, szégyen marja.


(Ó, tökéletes vagy

Ne sírj

Ne változz meg!)


Nem akarok érezni,

Mondd csak, megérte ez?

Mert nem érdekel!

Nem akarok érezni!

Mondd, hogy tökéletes vagyok,

Csak így, ahogy vagyok!


EREDETI DALSZÖVEG


Miracle of Sound - Perfect


Talking with you while I'm all by myself

Voices stay silent to everyone else

You were my hero

And you were my home

Till you left me so hurt and afraid, all alone

 

And maybe I'm a monster

But I am what you made

Those memories that hurt me

Will fly apart and fade

And maybe I'm a monster

But I don't give a damn

For maybe I am perfect

(Perfect)

Just the way I am

 

I don't wanna feel

Tell me was it worth it?

'Cause I don't give a damn

I don't wanna feel

Tell me that I'm perfect

Just the way I am

 

So many changes

Tear us apart

Sisters to strangers

You blew up my heart

 

We used to chase all the terrors away

But they live in my mind now

And they're eager to prey

 

And maybe I'm a monster

But I am what you made

I'm pulling out the pins

And I'm about to detonate

And maybe I'm a monster

But I don't give a damn

For maybe I am perfect

(Perfect)

Just the way I am

 

I don't wanna feel

Tell me was it worth it?

'Cause I don't give a damn

I don't wanna feel

Tell me that I'm perfect

Just the way I am

 

(Oh, you're perfect

Don't cry

Don't change)

 

And I trusted you

And I'm still trying to

But my heart is still exploding

Corroding into shame

 

(Oh, you're perfect

Don't cry

Don't change)

 

I don't wanna feel

Tell me was it worth it?

'Cause I don't give a damn

I don't wanna feel

Tell me that I'm perfect

Just the way I am


 

Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)