Yanni - Forever With You DALSZÖVEG

 


Örökké veled

Ígéret mélyén
Leszállott a tél,
S a nyár ellopta.
Szívem gazdátlan.
Elrepültem,
Órákig észrevétlen,
Ölelésed nélkül megfagyva.

Veled táncoltam, ama 
Órára vágyva,
Hogy szerető
Lemondásba küldj el.
A szépség kincsem,
Minden, mit látok, még
Csak is neked.
Szeress,
Engedj el,
Mondd, hogy megtartasz,
Örökké veled táncolva!

Tárd az ablakot,
Csillagok fényét beengedve,
Ne várj holnapra,
Ma éjjel tökéletes.
Ölelj,
Ide azért
Csak még egy kicsit,
Hol sosem szakad meg magányos szív.

Veled táncoltam, ama 
Órára vágyva,
Hogy szerető
Lemondásba küldj el.
A szépség kincsem,
Minden, mit látok, még
Csak is neked.
Szeress,
Engedj el,
Mondd, hogy megtartasz,
Örökké veled táncolva!

Ölelj,
Gyógyíts,
Szemed felfed engem
S azt nem árulom el.
 
Veled táncoltam én,
Kell az az óra.
Hogy szerető
Lemondásba küldj el.
A szépség kincsem,
Minden, mit látok, még
Csak is neked.
Szeress,
Engedj el,
Mondd, hogy megtartasz,
Örökké veled táncolva!

S olyan, mint egy megbocsátó ég,
Mint minden meglelt esély.
Itt kezdődik az ígéret,
Adakozó karjaidban.
Imádkozom, hogy megőrizd szívem.

EREDETI DALSZÖVEG

Örökké veled

Ígéret mélyén
Leszállott a tél,
S a nyár ellopta.
Szívem gazdátlan.
Elrepültem,
Órákig észrevétlen,
Ölelésed nélkül megfagyva.

Veled táncoltam, ama 
Órára vágyva,
Hogy szerető
Lemondásba küldj el.
A szépség kincsem,
Minden, mit látok, még
Csak is neked.
Szeress,
Engedj el,
Mondd, hogy megtartasz,
Örökké veled táncolva!

Tárd az ablakot,
Csillagok fényét beengedve,
Ne várj holnapra,
Ma éjjel tökéletes.
Ölelj,
Ide azért
Csak még egy kicsit,
Hol sosem szakad meg magányos szív.

Veled táncoltam, ama 
Órára vágyva,
Hogy szerető
Lemondásba küldj el.
A szépség kincsem,
Minden, mit látok, még
Csak is neked.
Szeress,
Engedj el,
Mondd, hogy megtartasz,
Örökké veled táncolva!

Ölelj,
Gyógyíts,
Szemed felfed engem
S azt nem árulom el.
 
Veled táncoltam én,
Kell az az óra.
Hogy szerető
Lemondásba küldj el.
A szépség kincsem,
Minden, mit látok, még
Csak is neked.
Szeress,
Engedj el,
Mondd, hogy megtartasz,
Örökké veled táncolva!

S olyan, mint egy megbocsátó ég,
Mint minden meglelt esély.
Itt kezdődik az ígéret,
Adakozó karjaidban.
Imádkozom, hogy megőrizd szívem.




Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)