Eddy Grant - Come Back DALSZÖVEG

 


Gyere vissza!

Kicsim, gyere vissza,
Kicsim, gyere vissza,
Kicsim, gyere vissza%!
 
Máig ez az első alkalom
Hogy elszöktél tőlem, 
Most kérem tőled először,
Eléggé szeress, s maradj!
 
(Rendben)
Hé,
(Rendben)
Hé,
(Rendben!)
Hé, igen!
 
Gyere vissza,
Kicsim, gyere vissza,
Kicsim, gyere vissza,
Kicsim, gyere vissza!
 
Semmi értelme sírni, mert én
Jobban fáj, mint neked.
Nem kellett volna flörtölnöm,
De szerelmem most igaz.
 
Ó,
(Rendben)
Ó,
(Oké)
Ó, igen!
 
Gyere vissza,
Kicsim, gyere vissza,
Kicsim, gyere vissza,
Kicsim, gyere vissza!
 
Gyere vissza, Kedves, ne hagyj el,
Kicsim, kérlek, ne menj el!
Ó, nem adsz nekem egy második esélyt?
Kicsim, annyira szeretlek!

(Rendben)
Ó,
(Ó, igen)
Ó,
(Oké),
Ó, igen!
 
Gyere vissza,
Azt mondtam bébi, gyere vissza,
Azt mondtam bébi, gyere vissza,
Ó, nem jönnél vissza?
Ó, nem jönnél vissza?
 
Gyere vissza,
Azt mondtam bébi, gyere vissza,
Azt mondtam bébi, gyere vissza,
Ó, nem jönnél vissza?
Ó, nem jönnél vissza?
 
Gyere vissza,
Azt mondtam bébi, gyere vissza,
Azt mondtam bébi, gyere vissza,
Ó, nem jönnél vissza?
Ó, nem jönnél vissza?

EREDETI DALSZÖVEG

Eddy Grant - Come Back

Baby, come back
Baby, come back
Baby, come back
 
This is the first time until today
That you have run away
I'm asking you for the first time
Love me enough and stay
 
(All right)
Hey
(All right)
Hey
(All right!)
Hey, yeah
 
Come back
Baby, come back
Baby, come back
Baby, come back
 
There ain't no use in you crying
'Cause I'm more hurt than you
I shoulda not been out flirting
But now my love is true
 
Ooh
(All right)
Ooh
(Okay)
Ooh, yeah
 
Come back
Baby, come back
Baby, come back
Baby, come back
 
Come back, baby, don't you leave me
Baby, baby, please don't go
Oh, won't you give me a second chance?
Baby, I love you so
 
(All right)
Oh
(Oh, yeah)
Oh
(Okay)
Oh, yeah
 
Come back
I said baby, come back
I said baby, come back
Oh, won't you please come back?
Oh, won't you please come back?
 
Come back
I said baby, come back
I said baby, come back
Oh, won't you please come back?
Oh, won't you please come back?
 
Come back
I said baby, come back
I said baby, come back
Oh, won't you please come back?
Oh, won't you please come back?



Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)