Jennifer Lopez - Broken Like Me DALSZÖVEG

 


Megtört, mint én


Nagyon szerettelek,

S ez összezavart

Adtam, mit tudtam,

De ez nem volt elég.

Te elsodródtál,

Zsibbadtan hagyva el,

Könnyek ruhámon,

Nézd, mit tettél!


S próbáltam őszinte lenni,

De gyengévé tett engem,

S ha csak belegondolok,

Térdre kényszerít.

Azt hittem, éltemnek vége,

S a pokol valóságos lehet.

Én magam voltam,

Vagy érezted valaha?


Megtört, mint én,

Megtört, mint én,

Szerelemet keresve,

Mindenben, mit látsz.

Megtört, mint én,

Próbálva hinni,

Hogy megjavíthatlak,

De megtört vagy, mint én.


A következő ifjú volt,

Nem tartott sokáig.

Zavaros szórakozás,

Így tovább kellett lépnem.

Két baba otthon,

Mamának erős váll kell

A szerelemért vívott,

Saját harcomban.


S próbáltam őszinte lenni,

De gyengévé tett engem,

S ha csak belegondolok,

Térdre kényszerít.

Nem tudtam tükörbe nézni,

Félve, mit látok,

Mert még szerettelek,

Jobban, mint magam.


Megtört, mint én, (Megtört, mint én.)

Megtört, mint én, (Megtört, mint én.)

Hegekkel borítva,

Most ez vagyok én!

Megtört, mint én, (Mint én)

Nehéz elhinni (Elhinni.)

Nincsen más út,

Szeretném, ha lenne.

 

Megtört, mint én,

Megtört, mint én,

Minden hibám, s még mindig szeretsz.

Megtört, mint én,

Mindig hittél.

Szerelmet lelhetsz

Egy olyan megtörttel, mint én.


EREDETI DALSZÖVEG


Jennifer Lopez - Broken Like Me


I loved you so much

And that messed me up

Gave what I could

But it wasn't enough

You drifted away

Left me so numb

Tears on my gown

Look what you've done

 

And I tried to be honest

But it made me feel weak

And when I think about it

It brings me to my knees

I thought my life was over

I thought Hell could be real

Was I all on my own

Or did you ever feel

 

Broken like me

Broken like me

Searching for love

In all that you see

Broken like me

Tried to believe

That I could fix you

But you're broken like me

 

Next one was young

Didn't last very long

Dysfunctional fun

So I had to move on

Two babies at home

Mama had to be strong

In a battle for love

In a war of my own

 

And I tried to be honest

But it made me feel weak

And when I think about it

It brings me to my knees

Couldn't look in the mirror

Afraid what I'd see

'Cause I still loved you

Loved you more than me

 

Broken like me (Broken like me)

Broken like me (Broken like me)

Covered in scars

Now this is me

Broken like me (Like me)

Hard to believe (To believe)

There's no other way

I'd want it to be

 

Broken like me

Broken like me

All of my flaws and you still love me

Broken like me

You always believed

You could find love

With someone broken like me



Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)