The Twins - Ballet Dancer DALSZÖVEG



Balett-táncos


Amikor táncolsz,

Fantasztikus vagy!

Minden, mibe öltözöl,

Elasztikus!

 

Trillákkal s pörgetésekkel

Csinálsz művészetet.

Alig várom, hogy a

Show kezdődjön.


Bárki láthatja:

Arra születtél, hogy táncolj nekem!


Válaszként nem fogadok el nemet,

Te vagy az én balett-táncosom,

Válaszként nem fogadok el nemet!


Válaszként nem fogadok el nemet.

Te vagy az én balett-táncosom,

Nem fogadok el nemet válaszként!


Minden show-n

Itt vagyok,

Egy lépés sincs,

Mit nem ismerek,


Testedet ismerem,

Kicsi s ügyes,

Táncolj a táncos

Lábadon!


Bárki láthatja:

Arra születtél, hogy táncolj nekem!


Válaszként nem fogadok el nemet,

Te vagy az én balett-táncosom,

Válaszként nem fogadok el nemet.


Válaszként nem fogadok el nemet,

Te vagy az én balett-táncosom,

Válaszként nem fogadok el nemet.


Bárki láthatja:

Arra születtél, hogy táncolj nekem!


Válaszként nem fogadok el nemet,

Te vagy az én balett-táncosom,

Válaszként nem fogadok el nemet.


Válaszként nem fogadok el nemet,

Te vagy az én balett-táncosom,

Válaszként nem fogadok el nemet.


Válaszként nem fogadok el nemet,

Te vagy az én balett-táncosom,

Válaszként nem fogadok el nemet.


Válaszként nem fogadok el nemet,

Te vagy az én balett-táncosom,

Válaszként nem fogadok el nemet.


Válaszként nem fogadok el nemet,

Te vagy az én balett-táncosom,

Válaszként nem fogadok el nemet.


Válaszként nem fogadok el nemet,

Te vagy az én balett-táncosom!


EREDETI DALSZÖVEG


The Twins - Ballet Dancer


When you're dancing

You're fantastic

All you're dressed in

Is elastic

 

You make art with

Trills and spins

Can't wait till the

Show begins


Anyone can see

You were made to dance for me


Won't take no - no for an answer

You're my, you're my ballet dancer

Won't take no - no for an answer

 

Won't take no - no for an answer

You're my, you're my ballet dancer

Won't take no - no for an answer


I've been here for

Every show

There's not a step

That I don't know


I know your body

Small and neat

Dancing on your

Dancing feet


Anyone can see

You were made to dance for me


Won't take no - no for an answer

You're my, you're my ballet dancer

Won't take no - no for an answer


Won't take no - no for an answer

You're my, you're my ballet dancer

Won't take no - no for an answer


Anyone can see

You were made to dance for me

 

Won't take no - no for an answer

You're my, you're my ballet dancer

Won't take no - no for an answer


Won't take no - no for an answer

You're my, you're my ballet dancer

Won't take no - no for an answer


Won't take no - no for an answer

You're my, you're my ballet dancer

Won't take no - no for an answer


Won't take no - no for an answer

You're my, you're my ballet dancer

Won't take no - no for an answer


Won't take no - no for an answer

You're my, you're my ballet dancer

Won't take no - no for an answer


Won't take no - no for an answer

You're my, you're my ballet dancer



 

Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)