PALEX VERS VIDEÓ ANTOLÓGIA

Palex Vers Videók
Kellerwessel Klaus - Erzsébetvárosi rapszódia
Phyllis T Rose - Haikuk
Wolfgang - Téli séta
Phyllis T. Rose - Szállni a széllel
Kántor Zsolt - A vattacukor felhő
Gulisio Tímea - Magánytanár

Aerosmith - Sweet Emotion DALSZÖVEG



Édes érzelem

 

Édes érzelem

Édes érzelem

 

Senkit nem érdeklő dolgokról beszélsz,

Olyan dolgokat viselsz, miket senki sem hord.

Nevemen szólítasz, de tisztáznom kell,

Nem tudom, Kedves, egy év múlva hol leszek.

 

Ha pár izzadt, úriember arcú menő disznó mama

Azt mondta, kelj fel s menj, én meg keltem, mentem.

Nos, jó hírem van, ő egy igazán jó hazudozó,

Mert a „háttér-munka” felizzította a gatyádat.

 

Édes érzelem,

Édes érzelem.

 

Mikor rendőrautóval a városba értem,

Apád mondta, kicsit túl messzire vittem.

Mondasz dolgokat, de barátnőd hazudott,

El nem kapsz, mert a bizonyítéknak annyi,

Igen, sikerült!

 

Elöl állsz, és csak a segged rázod,

Színfalak mögé viszlek, üvegemből ihatsz,

Olyasmiről beszélek, amit biztosan értesz,

Mert egy hónap az úton, s a kezedből eszem majd.

Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)