PALEX VERS VIDEÓ ANTOLÓGIA

Palex Vers Videók
Kellerwessel Klaus - Erzsébetvárosi rapszódia
Phyllis T Rose - Haikuk
Wolfgang - Téli séta
Phyllis T. Rose - Szállni a széllel
Kántor Zsolt - A vattacukor felhő
Gulisio Tímea - Magánytanár

Derik Fein – Gaslight DALSZÖVEG

 



Manipulálás


Ha ez tényleg szerelem,

Akkor miért fáj oly nagyon!

Szórakoztunk

De most csak kiakaszt.

Így mielőtt elmész,

Irgalmazz lelkemnek,

Mert mi jól tudjuk,

Nem tudok irányítani.

Mindig azt éreztetted,

Hogy nem vagyok méltó szerelmedre.

Mindig igaznak hittem,

Hogy védjelek téged s az egódat.


Tartsd meg hazugságod,

Már hallottam őket,

Szóval ne manipulálj!

Ne győzz meg,

Ne ingass meg

Soha már!

Azt hitted, vak vagyok,

De Kedves, tudom!

Nos, ne tedd,

Ne manipulálj!

Ne győzz meg,

Ne ingass meg,

Soha már!


Neked adtam mindent,

S amit cserébe kaptam,

Összetört szív volt.

S egy nyolcbetűs szó.

Azt éreztetted mindig,

Hogy én nem is vagyok

Méltó szeretetedre.

Mindig igaznak hittem,

Hogy védjelek téged s az egódat.


Tartsd meg hazugságod,

Már hallottam őket,

Szóval ne manipulálj!

Ne győzz meg,

Ne ingass meg,

Ne manipulálj

Soha már!

Azt hitted, vak vagyok,

De Kedves, tudom!

Nos, ne tedd,

Ne manipulálj!

Ne győzz meg,

Ne ingass meg,

Soha már!

NE, ne, ne!

Nos, ne tedd,

Ne manipulálj!

Ne győzz meg,

Ne ingass meg

Engem

Soha már!


EREDETI DALSZÖVEG


Derik Fein – Gaslight


If this is really love

Then why does it hurt so much

We used to be fun

But now it just fucks me up

So before you go

Have mercy on my soul

Cause we both know

I've got no control

You always made me feel

Like I wasn't worthy of your love

I always kept it real

Just to protect you and your ego

 

Save all your lies

I've heard em' before

So don't you gaslight

Gaslight

Gaslight

Me no more

You thought I was blind

But baby I know

So don't you

Gaslight

Gaslight

Gaslight

Me no more

 

Gave you everything

And all I got in return

Was a broken heart

And a four letter word

You always made me feel

Like I wasn't

Worthy of your love

I always kept it real

Just to protect you and your ego

 

Save all your lies

I've heard em' before

So don't you

Gaslight

Gaslight

Gaslight

Me no more

You thought I was blind

But baby I know

So don't you

Gaslight

Gaslight

Gaslight

Me no more

No no no no

So don't you

Gaslight

Gaslight

Gaslight

Me

No more



Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)