For My Pain - Tomorrow Is A Closed Gate dalszöveg


For My Pain - A Holnap egy zárt Kapu

Egy megtört hang egy megtört álomból.
Szívem szerelemvérben fuldokol,
Nem feledem eltűnő alakod,
Minden nap oly, mint hosszú séta a hideg esőn,
Vérzek, s feloldom a szorítást,
A Holnap egy zárt Kapu,

Már halott vagyok régen,
Értem könnyet senki nem ejt
Már halott vagyok régen,
És ez nem számít senkinek.

Néha nagyon gyűlölöm körülöttem az embereket,
Érezni akarják Lélek-visszhangom
Hogy engednem nem lehet.
Néha inkább egyszerűen halott lennék,
Hogy ne érjen semmiféle
Kínzató nyomás.

Már halott vagyok régen,
Értem könnyet senki nem ejt
Már halott vagyok régen,
És ez nem számít senkinek.
Már halott vagyok régen,
Értem könnyet senki nem ejt
Már halott vagyok régen,
És ez nem számít senkinek.

A halott levegőbe,
S bú jelenésébe írtam le.
Idegen mosolyában érzem a csendet,
Nem érdeklik őket.
Sikolyok kapujának emlékei, múltam
Lassan tűnik el.
Kérdések, kövek az utamon.
Akárhogy is, de élek még.

EREDETI DALSZÖVEG

For My Pain - Tomorrow Is A Closed Gate

A broken voice from the broken dreams
My heart is drowning in loveblood
I can't forget your leaving shape
Everyday is like a long walk in the cold rain
I'm bleeding and loosing my grip
Tomorrow is a closed gate

I have been dead for so long
And no one's gonna shed a tear
I have been dead for so long
And no one seems to care

Sometimes I really hate people close to me
They want to see my reaction
That I don't want to give
Sometimes I really want to be just dead
Without any kind of
Torturing stress

I have been dead for so long
And no one's gonna shed a tear
I have been dead for so long
And no one seems to care

I have been dead for so long
And no one's gonna shed a tear
I have been dead for so long
And no one seems to care

I wrote it in the dead air,
I wrote it in the shape of despair
I see the silence in the stranger's smiles
They don't care
Memories in the screams of the gate, my past slowly fades
Questions are stones on my way
I'm still walking anyway




Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)