Alphaville – Flame

 


Gergő kérésére fordítottam és készült el az első Alphaville videóm. Ezúton biztatlak Benneteket, hogy ha szeretnétek dalszövegfordítást, akkor vegyétek fel velem a kapcsolatot. Videót nem ígérek, de a fordítást mindenképpen elkészítem, és a honlapomon is megtaláljátok majd.


Láng


Nagyon régen,

Keresem-kutatom már,

Az árnyakat most messze űzöm.

Én próbáltam, igen, megtalálni utamat.

Többé nem sírni a siker-bukás évtizedben.


Voltak idők, mikor lent voltam,

Volt, hogy oly rosszul éreztem magam.

Úgy tűnt, hogy az egész életem

Esztelen energiakeresés.


De hordozom lángod

Egy élten át, és én még hiszek.

Béke szívünk mélyén, minden elmúlik,

De mi újra együtt leszünk.


Gyalogoltam,

Oly sokszor az esőben,

Mikor előérzetem angyala sziát suttogott.

Igen meglepődtem, ilyen inkarnációval szembesülve.

Szerelem mindig váratlan jön, vakon és lecsap bárhonnan rád.


A szerelem a válasz,

Csak arra van szükség, barátom.

Jöttél s megváltoztattad az időt,

Most örökké élni akarok.


Hordozom lángod

Egy élten át, és én még hiszek.

Béke szívünk mélyén, minden elmúlik,

De mi újra együtt leszünk.


Hordozom lángod

Hordozom lángod


Hordozom lángod

Egy élten át, és én még hiszek.

Béke szívünk mélyén, minden elmúlik,

De mi újra együtt leszünk.


EREDETI DALSZÖVEG


Alphaville – Flame


I've been searching

I've been searching for so long

Now I'm chasing the shadows away

I've been trying, yes I tried to find my way

No more crying in the make or break decade


There were times when I was down

There were times I felt so low

My whole life just seemed to be

A senseless quest for energy


But I carry your flame

All through my life, I'm a believer

Peace deep in our hearts, all things must pass

But we'll be together again


I've been walking

I've been walking in the rain

When the angel of my intuition whispered hello

Well I was quite surprised to face that kind of incarnation

Love comes always unexpected, love strikes blind and undirected


Love is the answer

Love is all we need my friend

Now you came and changed the weather

Now I wanna live forever


I carry your flame

All through my life, I'm a believer

Peace deep in our hearts, all things must pass

But we'll be together again


I carry your flame

I carry your flame


I carry your flame

All through my life, I'm a believer

Peace deep in our hearts, all things must pass

But we'll be together again

Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)