Helloween – Music

 A következő dal dalszövegfordítását, és videóját Kristóf kérésére készítetem el. Jó kis dal ez, egy nagyszerű együttestől, a Helloween-től. A dal huszonnyolc éves, az 1993-as Chameleon album kilencedik száma, de ugyanolyan aktuális, mint amikor íródott.

Én is így érzem, akár mottóm is lehetne:

"A zene, mint felkelő nap nekem.

Örömteli, épp olyan, mint egy időutazás.

A zene nekem a felkelő nap, olyan mint hazatérni."


Muzsika

Mikor kisfiú voltam,
Nem volt célom,
S tapasztalatom sem.
És szégyen sem volt.
A legtöbbször
Elégedetté tett.
De egy napon rájöttem,
A zene, mint a felkelő nap.

Az idők változnak,
S emlékek kopnak,
Fotókat bámulok,
A ködbe meredve.
Elképzelni sem tudod,
Hány barátot vesztettem el.
Már igencsak késő
Visszahívni őket!

A zene, mint felkelő nap nekem.
Örömteli, épp olyan, mint egy időutazás.
A zene nekem a felkelő nap, olyan
Mint hazatérni.

Mindig tétova voltam,
Még néha most is az,
De felépítettem lelkem,
Látod, itt állok.
Néha magam kérdezem:
Mindezek megérték?
Hegyek felett szállni,
Hogy újra lezuhanj.

De a zene, mint felkelő nap nekem.
Örömteli, épp olyan, mint egy időutazás.
A zene nekem a felkelő nap, olyan
Mint hazatérni.

EREDETI DALSZÖVEG

Helloween – Music

When I was a young boy
I had no aim
Neither experience
It wasn't a shame
Most of the time
It satisfied me
But one day I realised
Music is like a rising sun

Time are changing now
And memory fades
I gaze at the photos
A look in the haze
You cannot imagine
How many friends I've lost
It's much too late
For calling them back

Music is like a sunrise for me
It's joyful like a trip in a time machine
Music is like a sunrise for me
It's like coming home

I was always insecure
Sometimes I still am
But I made up my mind now
And look here I stand
I ask myself sometimes:
Is it all worth it?
To fly over mountains
Makes you fall down again

But music is like a sunrise for me
It's joyful like a trip in a time machine
Music is like a sunrise for me
It's like coming home



Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)