ABBA - Don't Shut Me Down

Ne vedd el a kedvem, ne állíts le!


Egy ideje, a gyerekek nevetését hallottam.

Most csend van, úgy hiszem, elhagyták a parkot.

Ez a fapad egyre keményebbé válik,

A nap lemegy, sötétedik hamarost.

Rájöttem, hogy fázom, az eső esni kezd,

Ahogy nézem az ablakokat a másodikon.

A lámpák égnek, menni kell,

Itt az idő, hogy végre megtudja.


Azt hiszem, korrekt lenne azt mondani:

„Te zavartnak látszol!”

S tűnődsz, miért is vagyok ma itt.

S jól teszed, én is így tennék.

Mikor elmentem, úgy éreztem, elég volt

De az alak és forma, miben most feltűnök,

Megtanultam helytállni,

S szeretet s remény az, amiért most itt vagyok.


S most egy másik énemet látod, újratöltöttem, igen.

Feltüzeltem, ne állíts le engem!

Egy álom vagyok a megfejtett álomban,

Feltüzeltem, égek, ne vedd kedvem!

Nem az vagyok, kit ismertél,

Jelen és múlt keverve.

S kérem tőled, hogy legyél nyitott (és nem leszek ugyanaz)

Ezúttal nem vagyok ugyanaz,

Feltüzeltem, ne vedd kedvem!


Hagysz a hallban álldogálni, vagy beengedsz engem?

A lakás egyáltalán nem változott.

Azt kell, mondjam, örülök.

Egyszer e szobák szerelmünk tanúi voltak,

Hisztimé s növekvő csalódásomé,

Az őrültből nem oly rossz lettem

Átváltozásomban.


S most egy másik énemet látod, újratöltöttem, igen.

Feltüzeltem, ne állíts le engem!

Egy álom vagyok a megfejtett álomban,

Feltüzeltem, égek, ne vedd kedvem!

Nem az vagyok, kit ismertél,

Jelen és múlt keverve.

S kérem tőled, hogy legyél nyitott (és nem leszek ugyanaz)

Ezúttal nem vagyok ugyanaz,

Feltüzeltem, ne vedd kedvem!

Azt kérted, ne menjek,

Így itt vagyok újra,

S még szeretlek, s nem színlelek,

Megtanultam helytállni, s szeretni, remélni, s ezért vagyok itt most.


EREDETI DALSZÖVEG


ABBA - Don't Shut Me Down


A while ago, I heard the sound of children's laughter

Now it's quiet, so I guess they left the park

This wooden bench is getting harder by the hour

The sun is going down, it's getting dark

I realise I'm cold, the rain begins to pour

As I watch the windows on the second floor

The lights are on, it's time to go

It's time, at last, to let him know


I believe it would be fair to say

You look bewildered

And you wonder why I'm here today

And so you should, I would

When I left, I felt I'd had еnough

But in the shape and form I appear now

I havе learned to cope

And love and hope is why I am here now


And now you see another me, I've been reloaded, yeah

I'm fired up, don't shut me down

I'm like a dream within a dream that's been decoded

I'm fired up, I'm hot, don't shut me down

I'm not the one you knew

I'm now and then combined

And I'm asking you to have an open mind (And I won't be the same)

I'm not the same this time around (Ooh)

I'm fired up, don't shut me down


Will you leave me standing in the hall or let me enter?

The apartment hasn't changed at all

I've got to say, "I'm glad"

Once these rooms were witness to our love

My tantrums and increasing frustration

But I go from mad, to not so bad

In my transformation


And now you see another me, I've been reloaded, yeah

I'm fired up, don't shut me down (don't shut me down)

I'm like a dream, within a dream, that's been decoded

I'm fired up, I'm hot, don't shut me down

I am not the one you knew (I'm not the one you knew)

I'm now, and then combined

And I'm asking you to have an open mind (now, I'll not be the same)

I'm not the same this time around

I'm fired up, don't shut me down

You ask me not to leave

Well, here I am again

And I love you still and so I won't pretend

I have learnt to cope, and love and hope is why I am here now






Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)