Donna Summer – I Feel Love

Kérésre fordítottam, és készült el a videóm. A refrénben nem az állandó "I Feel Love" ismétlődik, az nem tükrözi az eredeti szöveget, amúgy persze igen.

És 18 mkarikásra sikeredett a videó, tehát be kell jelentkezned a Google fiókodba, hogy meg tudd nézni. Persze csak azért, mert a YT olyan videóimat is karikássá tette, mint a Nightwish Slow Love-ja, amiben pedig nincs semmi takargatni való. Ebben akad azértk, de a dal hangulatához igencsak passzol.


 Szerelmet érzek

Ó, ez oly jó, olyan jó,
Olyan jó, olyan jó,
Nagyon jó!

Ó, ég tudja, ég tudja,
Ég tudja, az ég tudja,
Ég tudja…

Ó, ég a test, tüzelünk,
Vágy ölel, vágy tüzel,
Szerelem.

Ég a test,
Vágy tüzel,
Szerelmem.

Ó, szabadon zuhanni,
Szabadon zuhanni,
Zuhanni.

Ó, te és én, te és én,
Te és én, te és én,
Mi ketten.

Ó, vágyam ég, vágyad ég,
Szerelem, testi vágy,
Úgy tüzel!

Ég a test,
Vágy tüzel,
Zuhanunk,
Mi ketten.

Ó, vagy nekem, vagy nekem,
Ó, vagy nekem, vagy nekem,
Vagy nekem!
Ó, amit teszel, amit teszel
Ó, amit teszel, amit teszel
Amit teszel…

EREDETI DALSZÖVEG

A refrénben nem az I Feel Love szerepel a magyar dalszövegben:

Donna Summer – I Feel Love

Ooh it's so good, it's so good
It's so good, it's so good
It's so good
 
Ooh heaven knows, heaven knows,
Heaven knows, heaven knows
Heaven knows
 
Ooh I feel love, I feel love
I feel love, I feel love
I feel love
 
I feel love
I feel love
I feel love
 
Ooh fallin' free, fallin' free
Fallin' free, fallin' free
Fallin' free
 
Ooh you and me, you and me
You and me, you and me
You and me
 
Ooh I feel love, I feel love
I feel love, I feel love
I feel love
 
I feel love
I feel love
I feel love
I feel love

Ooh, I got you, I got you
I got you, I got you
I got you
Ooh, What you do, what you do
What you do, what you do
What you do



Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)