Kellerwessel Klaus - Erzsébetvárosi rapszódia


Kellerwessel Klaus

Erzsébetvárosi rapszódia

 

honvágyam van

már nem is tudom hova

vonz engem minden ismeretlen

rejtett mosolya

vonz engem minden falragasz

és mondattöredék

a korrupt múlt és korrupt jelen

és minden utcanév

honvágyam van de semmi baj

mert szereti önmagát

honvágyam van de hadd legyen

mert senkinek sem árt

sietséget színlelek, jó látni, ahogy utat enged

magában a tömeg, ahogy megnyílik egy nem-

létező magasabb cél nagyonis létező látszata

előtt, mint jónás előtt a bálna, isten előtt

a jónás, a bálna előtt az isten, úgy nyílok meg

én is, mint egy elfelejtett virág, nem látja senki,

nem is kell

az igazán jó könyveket sosem olvastam végig

az igazán igaz történeteket sosem hittem el

a legeldugottabb dallamokat mindig meghallottam

a legszelídebb vágyakat egy életre megtartottam

mint ejtőernyős ernyőjét ledobva

várok én is a sietségben otthon

hagyom hogy keresztülzuhanjon rajtam

az ég


Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)