Videó emlékek 2012 /4



A Scaretale, a Rémmese

Örök kedvencem, és az első videóm, ahol a feliraton kívül szövegek jelennek meg a képernyőn.

Azt talán mindenki tudja, hogy a YT, mielőtt kiengedi a videót, nyilatkozni kell, hogy gyerekek számára készült a videó, vagy sem. Ennek ellenére egy hozzászóló a YT videómnál elég ordenáré módon reagált, hogy ilyen videót közzéteszek. Ő azóta törölte a hozzászólását. Talán elszégyellte magát. Neki ezt válaszoltam akkor:

Nem azért sikerült ijesztőre, mert ijesztgetni akartam a nézőimet, hanem mert ilyen a dal, és nem lehetett másképp megcsinálni:-) Amikor a videó elkészült, még nem foglalkoztam a mondókával az elején, azt utólag feliratoztam a Yt-on. Szerintem az sokkal rémísztőbb, mint a ghoul, vagy a bohóc, mert az valós rettegés volt akkoriban. És megdöbbentő számomra, hogy honnan származik egy mondóka. Ezt a mondókát nem ismertem ugyan, de biztos van más is, ami horror a maga nemében...”

De ez a hozzászólás pont azt tükrözi, amit én is ki akartam fejezni a videómmal, mert úgy éreztem, hogy ez a nagyon jól felépített dal képi világát is fel kell építeni, hogy „üssön”:

„Sztem az a legmenőbb, ahogy fokozod a rémületet. Az elején azok a tájképek szinte még nyugalmasak, aztán jönnek az ijesztőbb képek (bohócok, wáááááááááá), a végén meg ez a keretes szerkezet... Remek munka, remek.”

És a részletekre is figyelnek:

„Ez egy kiváló munka. Nagyon tetszett. És a kép 5:00-nál a Karácsonyi Lidércnyomásból... Hatalmas! (egyébként gyerekkorom kedvenc meséje volt :D )”

Lehet, hogy egyszer elkészítem a REMAKE-jét. Nemcsak azért, mert a gyerekdal az elején a videóra nem, csak utólag a YT-ra tettem fel, hanem a képi világát már film snittekkel is látom J


Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)