Bruce Springsteen - Brilliant Disguise

 


Briliáns Álca


A karomban tartalak,

Míg a banda játszik.

Mik ezek a szavak suttogva, kedves,

Ahogy elfordulsz.

Láttalak tegnap este,

Kint a város szélén.

Olvasnék gondolataidban, hogy tudjam

Csak amit kaptam ebben az új dologban, amit találtam.

 

Szóval mondd el, mit látok,

Mikor a szemedbe nézek!+

Te vagy az, kedves,

Vagy csak egy zseniális álca?


Hallottam, hogy valaki a neved mondta

Ablakunk alatti fűz alól.

Láttam valamit, szégyenszemre

A párnád alatt.

Nos, oly keményen próbáltam,

De egyszerűen nem értem,

Mit csinál velem egy

Olyan nő, mint te.


Szóval mondd el, kit látok,

Mikor a szemedbe nézek!

Te vagy az, kedves,

Vagy csak egy zseniális álca?


Most nézz reám, kedves,

Küzdök, hogy mindent jól csináljak,

S aztán minden szétesik,

Ó, ha kihuny a fény.

Magányos zarándok vagyok,

Gazdagon járom a világot.

Tudnom kell, hogy te vagy-e, kiben nem bízom,

Mert magamban rohadtul nem.


Most a szerető nőt játszod,

Én a hűséges férfit,

De ne less túl közelről

A tenyerembe, kedves.

Ó, az oltárnál álltunk,

A cigány fényes jövőnkre esküdött,

De jönnek hajnali órák.

Nos, lehet, hazudott az a cigány.


Szóval, ha rám nézel,

Jobb, ha jól megnézel kétszer,

Én vagyok az, kedves,

Vagy csak egy zseniális álca?


Ma este ágyunk hideg,

Elvesztem szerelmünk sötétjében.

Isten irgalmazzon annak,

Ki biztos dolgokban kételkedik.


EREDETI DALSZÖVEG


Bruce Springsteen - Brilliant Disguise


I hold you in my arms

As the band plays

What are those words whispered, baby

Just as you turn away

I saw you last night

Out on the edge of town

I want to read your mind to know

Just what I've got in this new thing I've found

 

So tell me what I see

When I look in your eyes

Is that you, baby

Or just a brilliant disguise

 

I heard somebody call your name

From underneath our willow

I saw something tucked in shame

Underneath your pillow

Well, I've tried so hard baby

But I just can't see

What a woman like you

Is doing with me

 

So tell me who I see

When I look in your eyes

Is that you, baby

Or just a brilliant disguise

 

Now look at me, baby

Struggling to do everything right

And then it all falls apart

Oh, when out go the lights

I'm just a lonely pilgrim

I walk this world in wealth

I want to know if it's you I don't trust

'Cause I damn sure don't trust myself

 

Now, you play the loving woman

I'll play the faithful man

But just don't look too close

Into the palm of my hand

Oh, we stood at the altar

The gypsy swore our future was bright

But come the wee wee hours

Well maybe, baby, the gypsy lied

 

So when you look at me

You better look hard and look twice

Is that me, baby

Or just a brilliant disguise

 

Tonight our bed is cold

I'm lost in the darkness of our love

God have mercy on the man

Who what he's sure of




Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)