Modern Talking - After Your Love Is Gone DALSZÖVEG

 


Miután szerelmed elmúlt


Hadd ébredjen könyörületed ereje, hogy gyorsan véget vessen

A vér és a könnyek árjának.

Ők démoni téveszméktől részegültek.

Mi a helyes és mi a rossz?


Ó, te játszadozol velem, megbántod lelkem,

Hét kontroll nélküli nap, és éj.

Ó, minden nap, s este egyedül vagyok,

Mikor nem vagy velem.


Hallgassak a szívemre, kedves?

Hallgassak az eszemre?

Ha elmondod nekem, elhagysz, s feladod,

Lehetünk-e még barátok?


Ó, miután szerelmed elmúlt,

Nem tudom hová tartozom.

Amikor nem vagy itt, mellettem,

Belehalok, sírok, kedves!


Ó, miután a szerelmed elmúlt,

Kedves, oly egyedül vagyok.

Ha nem vagy mellettem, az extázis

Meghalok, sírok, bébi!


Az öröm óceánjában

Ők démoni téveszméktől részegültek.


Ó, te játszadozol, játszol csak a szerelemmel,

Futhatsz, de ne bújj el, nem kapok eleget!

Mindegy is, bárhol is, én ott leszek,

Mert te vagy az igazi nekem!


Mert ha az egész szívemet neked adom,

Tudod, meghalok érted.

És amikor azt mondod, elhagysz, és feladod,

A sorsom vesztem el.


Ó, miután szerelmed elmúlt,

Nem tudom hová tartozom.

Amikor nem vagy itt, mellettem,

Belehalok, sírok, kedves!


Ó, miután a szerelmed elmúlt,

Kedves, oly egyedül vagyok.

Ha nem vagy mellettem, az extázis,

Meghalok, sírok, bébi!


Ó, miután szerelmed elmúlt,

Nem tudom hová tartozom.

Amikor nem vagy itt, mellettem,

Belehalok, sírok, kedves!


Ó, miután a szerelmed elmúlt,

Kedves, oly egyedül vagyok.

Ha nem vagy mellettem, az extázis,

Meghalok, sírok, bébi!


Az öröm óceánjában

Ők démoni téveszméktől részegültek.

Mi a helyes és mi a rossz?


EREDETI DALSZÖVEG


Modern Talking- After Your Love Is Gone


Let the might of your compassion arise to bring a quick end

To the flowing stream of the blood and tears

They are drunk with demonic delusions

What is right and what is wrong?

 

Oh, you playing games, playing games, hurting my soul

Seven days, seven nights without control

Oh, every day, every night I was alone

When you're not next to me

 

Should I listen to my heart, girl?

Should I listen to my brain?

When you tell me, you'll leave me and you give it up

Can't we still be friends?

 

Oh, after your love is gone

I don't know where I belong

When you're not next to me, not next to me

I'm dying, crying, baby

 

Oh, after your love is gone

Oh, baby, I'm so alone

When you're not next to me, it's ecstasy

I'm dying, crying, baby

 

In a ocean of joy

They are drunk with demonic delusions

 

Oh, you playing games, playing games, playing with love

You can run but don't hide, I can't get enough

Anyway, anywhere, I'll be there

'Cause you're the one for me

 

'Cause when I give you all my heart, girl

You know, I will die for you

And when you tell me you'll leave me and you give it up

I lose my destiny

 

Oh, after your love is gone

I don't know where I belong

When you're not next to me, not next to me

I'm dying, crying, baby

 

Oh, after your love is gone

Oh, baby, I'm so alone

When you're not next to me, it's ecstasy

I'm dying, crying, baby

 

Oh, after your love is gone

I don't know where I belong

When you're not next to me, not next to me

I'm dying, crying, baby

 

Oh, after your love is gone

Oh, baby, I'm so alone

When you're not next to me, it's ecstasy

I'm dying, crying, baby

 

In a ocean of joy

They are drunk with demonic delusions

What is right and what is wrong?



Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)