Queen pályázat - elfelejtett pályázat 3/3

 


„El tudod képzelni, milyen borzalmas, amikor mindened megvan, és mégis kétségbeesetten magányos vagy?” (Freddie Mercury)

Anyai szeretet (Mother Love)

Nem akarok lefeküdni veled,

Nem kell a szenvedély sem,

Nem akarok viharos viszonyt,

Hogy úgy érezzem, éltem tart valahová.

Csak vigaszt s törődést akarok,

Tudni, a nőm édes anyai szeretetet

Ad nekem.

Túl messze mentem e magányos úton,

Elegem van ebből a régi játékból!

Világhírű vagyok, azt mondják, erős is,

De szívem nehéz s reményem eltűnt.

A városban, a rideg világban, odakinn,

Nem akarok szánalmat, csak biztos rejtekhelyet.

Mama, kérlek, fogadj vissza magadba!

Nem akarok zavart kelteni,

De megadhatod nekem a vágyott szeretetet.

Nem bírom, ha sírni látsz,

Halálom előtt békére vágyom.

Csak azt akarom tudni, ott vagy-e,

S megadod majd minden édes

Anyai szereteted.

A testem sajog, de nem tudok aludni,

Megmaradt álmaim vannak csak velem,

Úgy érzem, mintha a nap nyugodna le,

Hazatérek az édes Anyai

Szeretetemhez!

1 Bohém rapszódia (Bohemian Rhapsody)

Ez a való élet, vagy csak fantázia?

Elcsúszott életem,

Nincsen kiút a valóságból.

Nyisd ki szemed, nézz az egekre és lásd!

Csak egy szegény fiú vagyok, együttérzés nem kell,

Mert nekem könnyen jön, könnyen megy,

Kicsit fenn aztán lenn.

Akárhogy is fúj a szél, nem igazán számít nekem, nekem.

Anyám, épp embert öltem,

Fegyvert tartva fejéhez,

A ravaszt meghúzva már halott.

Anyám, élet csak most kezdődött,

De vége, s mindent eldobtam magamtól.

Anyám, nem akarom, hogy értem sírj,

Ha holnap ilyenkorra nem térek vissza,

Folytasd, lépj tovább, mintha semmi sem számítana.

Túl késő, az időm eljött,

Gerincemen borzongás fut át,

Testem állandóan fáj.

Viszlát, mindenki, már mennem kell!

Mindenkit hátra hagyva kell s szembe néznem a valóval.

Anyám, (akárhogy fúj is a szél)

Nem akarok meghalni!

Néha azt kívánom, bár meg se születtem volna.

Kis sziluettjét látom az embernek,

Scaramouch, Scaramouch Eltáncolod a fandangót?

Mennykő s villámlás, iszonyúan megrémiszt,

(Galileo) Galileo (Galileo) Galileo, Galileo, Figaro

Magnifico

Csak egy szegény fiú vagyok, senki sem szeret,

Ő csak egy szegény fiú, egy szegény családból,

Kíméld meg életét ettől a szörnyűségtől.

Könnyen jön, könnyen megy, elengedsz engem?

Isten nevében!

Nem, nem engedünk el!

Eresszétek! Isten nevében!

Nem engedünk el!

Eresszétek! Isten nevében!

Nem engedünk el!

Eresszetek!

Nem engedünk el! Eresszetek (Soha!)

Nem engedünk el! (Soha)

Sosem engednek el!

Anyám, Anyám, Édesanyám, Mama mia, engedj el!

Belzebubnak ördöge van, s félrerakta nekem, nekem, nekem.

Úgy gondolod, hogy megkövezhetsz, s szembe köphetsz,

S azt hiszed, hogy szerethetsz és hagysz meghalni?

Ó, kedves, ne tedd ezt velem, kedves!

Ki kell jutnom, csak ki kell jutnom innen!

Semmi sem számít igazán, bárki láthatja,

Semmi sem számít, nekem semmi sem számít igazán.

Bárhogy fúj is a szél…


Vezess haza (Guide Me Home)

Most szél hagyta el vitorlámat,

Illat hagyta el ösvényem.

Ki talál rám, ki óv, s énmellém áll?

Vezess vissza haza biztonságban,

Ahová tartozom, még egyszer!

Hol van csillagom az ég bogán?

Hol az erőm, most szükségem van rá?

Ki tud megmenteni, sorsomhoz vezetni?

Vezess vissza haza biztonságban,

Ahová tartozom, még utolszor.

Ki talál rám, ki óv, s énmellém áll?

Vezess vissza haza biztonságban,

Ahová tartozom, utolszor!

Hogy lépjek tovább?

Hogy mehetek tovább utamon?


Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)