Queen pályázat - elfelejtett pályázat 3/2

 


"A dalaim nagy része fantázia. Mindenféle dolgot meg tudok álmodni. Ez az a fajta világ, amiben élek. Ez nagyon extravagáns, és én is így írok. Imádom."

(Freddie Mercury)

1 Egy vízió (One Vision)

Egy ember, egy cél, egy küldetés,

Egy szív, egy lélek, csak egy megoldás,

Egy fény-villanás, egy isten, egy látomás.

Egy hús, egy csont, egy igaz vallás,

Egy hang, remény, egy igaz döntés,

Adj egy látomást!

Nincs rossz, nincs jó,

Elmondom neked, hogy nincs fekete s fehér,

Nincs vér, szégyenfolt,

Minden, mi kell egy világméretű látomás.

Egy hús, egy csont, egy igaz vallás,

Egy hang, remény, egy igaz döntés.

Volt egy álmom fiatal koromban,

Egy édes illúzió álma,

Egység s remény pillantása,

S egy édes egyesülés víziója,

De hideg szél fúj, s komor eső hull,

S a szívemben jelzi,

Nézd, mit tettek az álmommal!

Látomás,

Add a kezed, add a szíved!

Készen állok,

Csak egy irány van,

Egy világ s egy nemzet,

Igen, egy vízió!

Nincs gyűlölet, nincs harc,

Csak izgatás egész éjjelen át,

Ez egy szertartás!

Egy, csak egy!

Egy hús, egy csont, egy igaz vallás,

Egy hang, remény, egy igaz döntés.

Adj egy éjt, nekem reményt,

Csak adjál embert, férfit,

Bárt, egy éjt, egy napot, hé, hé,

Csak adjál, adjál, adjál sült csirkét…


2 A próféta éneke (The Prophet's Song)

Ó, a Föld népe, Ti!

Halljátok a jós intését, mondta:

Vigyázzatok a gyülekező viharra,

Hallgassatok a bölcsre!

Álmomban láttam, holdfény-lépcsőn állva,

Egy férfi kezét a sokaság fölé emelte ott,

Ki az eltűnt szerelemért kiáltott,

S a puszta könyörület jéghideg szívéért.

Néztem, ahogy rettegés öregek révületét,

Ifjak reményeit veszi el nyugtalan sírokban.

Nem látom a napot, s azt mondta,

Oly szürke minden halandó arca.

Ó, a Föld népe, Ti!

Halljátok a jós figyelmeztetését,

Mert hamarosan leszáll az éj hidege,

Kezed által megidézve.

Ó, a Föld gyermekei, Ti!

Serkenjetek új életre, fogjátok kezem!

Repüljetek s meglelve a remény ágát,

Fehér galambként gyertek vissza!

Mesélt Halálról, mint csont-fehér ködről,

Eltűrt elhagyott, mellőzött kicsikről.

Túl, túl későn szólnak e hitványak,

Fenevadak királyai, napjaikat számolva.

Anyai szeretettől elhidegült fiú

Saját drága hasznát vette el nejül.

A Föld megremegve kettéhasad,

S a halál mindenhol a hozományod lesz!

Ó, a Föld népe, Ti!

Halljátok a jós intését, mondta:

Azoknak, akik hallják s megjegyzik szavam,

Halljátok a jó tervet!

Ó, és kettesével, ember-állatkertem.

Rohanvást jönnek majd,

Rohanvást jönnek az esőből.

Ó, fuss az életedért!

Ki figyel rám, nem hagyja, hogy minden kincse uralja.

Ó, félj az életedért!

Ne tévesszen meg, a pokol tüze visz majd el,

Ha a halál vár reád.

Ó, emberek, hallotok-e?

S én már tudom, most már tudom,

S én már tudom, most már tudom,

Hogy hallotok engem!

S én már tudom, most már tudom,

S már tudom,

Már tudom,

S én már tudom, most már tudom,

S én már tudom, most már tudom,

Most már tudom

A Föld megremegve kettéhasad.

Körül-körül halál,

Körös-körül körbe-körbe…

Most már tudom, most már tudom,

Most már tudom!

Hallgass a bölcsre, hallgass a bölcsre, hallgass a bölcsre,

Hallgass a bölcsre, hallgass a bölcsre!

Gyere ide! (én – te) - Gyere ide! (én – te) - Gyere ide! (én – te)

Hallgass az őrült, örült, őrült emberre!

Isten kegyelmet adott, hogy e helyet megtisztítsa,

S a béke körül szerencséd lehet.

Ó, a Föld gyermekei, Ti!

A válasz mindig. Szerelem, fogjátok kezem!

A vízió hangja elenyészik.

Hallgass az őrültre!

De még félek, s mégsem merem

Az őrültet kinevetni!



 


Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)